تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803953290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری بیش از 300 عنوان برنامه در هفته مقاومت و ایثار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرمانده سپاه قمر بنی هاشم چهارمحال و بختیاری : برگزاری بیش از 300 عنوان برنامه در هفته مقاومت و ایثار فرمانده سپاه قمربنی های هاشم علیه السلام از برگزاری 385 عنوان برنامه همزمان با آغاز هفته مقاومت و ایثار و در سالروز آزاد سازی خرمشهر خبر داد.
۱۳۹۵ پنج شنبه ۳۰ ارديبهشت ساعت 13:52

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری،سردار پاسدار رضا محمدسلیمانی در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب مطبوعات این استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس افزود: در عملیات بیت المقدس 188 رزمنده از چهارمحال و بختیاری حضور داشت که از این تعداد 80 رزمند به مقام رفیع شهادت نائل شدند.
به گفته وی،در عملیات بیت المقدس حدود 16 هزار نیروی عراقی کشته و زخمی شدند و همچنین 19 هزار نیروی عراقی به اسارت رزمندگان درآمدند و 53 فروند هواپیمای عراقی سرنگون شد.
وی با تشریح ویژه برنامه های گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در این استان، تصریح کرد: برگزاری همایش ایلات و عشایر، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، برگزاری برنامه یاد یاران و شب شعر و خاطره در پایگاه های بسیج، برپایی نشست هیات منتظران موعود و دیدار با ائمه جمعه استان از مهمترین این برنامه ها به شمار می رود.
محمدسلیمانی ادامه داد: تجلیل از خانواده های شهدای عملیات بیت المقدس، برگزاری برنامه های ورزشی، کوهپیمایی، برگزاری محفل انس با قرآن، ویزیت رایگان بیماران، برپایی نشست های بصیرتی و روشنگری و مشاوره حقوقی رایگان و برگزاری چند یادواره شهید از دیگر برنامه های گرامیداشت سوم خرداد در استان است.
فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به پروژه های عمرانی پیش بینی شده برای افتتاح به مناسبت سوم خرداد، افزود: افتتاح سوله فرهنگی ورزشی روستای مارکده، بهره برداری از سیستم فاضلاب تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام، کلنگ زنی سوله صالحین سفیددشت و فرادنبه و افتتاح حوزه بسیج دشتک از مهمترین این پروژه ها به شمار می رود.
محمدسلیمانی خاطرنشان کرد: سوم خرداد مظهر و تجلی گاه ایثار و شهادت است چراکه هسته های اولیه مقاومت مردمی در برابر متجاوزان در نبردی 34 روزه در خرمشهر شکل گرفت و به عنوان نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس ثبت شد که در روند پیروزی کشور نقش بسیار مهمی ایفا کرد.
در پایان این نشست از کتاب مهر ولایت که گزیده ای از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری است و به عنوان کتابهای برتر انتخاب شده است، رونمایی شد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن