تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820717138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمرکز بیشتر روحانیون بر روی مقوله های حجاب و عفاف و اخلاق اسلامی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تمرکز بیشتر روحانیون بر روی مقوله های حجاب و عفاف و اخلاق اسلامی شهردار سمنان از امامان جماعت خواست بیشتر بر روی مقوله های حجاب و عفاف و رعایت اخلاق اسلامی تمرکز کنند.
۱۳۹۵ پنج شنبه ۳۰ ارديبهشت ساعت 12:28

خبرگزاری پانا+تمرکز بیشتر روحانیون بر روی مقوله های حجاب و عفاف و اخلاق اسلامی

به گزارش پانا از سمنان، حسین موسوی، در جلسه ستاد اقامه نماز شهرداری سمنان که با حضور دبیر ستاد اقامه نماز استان سمنان و رابطین نماز شهرداری سمنان در سالن جلسات شهرداری برگزار شد، گفت: سمنان شهری مذهبی و با رعایت اخلاقیات است و کارمندان در آن بروکراسی اداری را به خوبی رعایت می کنند و نمازخانه های ادارات هم پررونق و فعال هستند.
وی با اشاره به مراجعه تعداد زیادی ارباب رجوع به شهرداری و انتظارات بالای مردم از این نهاد اظهار داشت: امامان جماعت قشر بسیار مهمی هستند که تاثیر زیادی بر پرسنل دارند و در ادارات به ویژه شهرداری باید بر روی مقوله رعایت حجاب و عفاف اسلامی و همچنین برخورد و اخلاق حسنه و اسلامی با ارباب رجوع کار بیشتری انجام دهند.
مشاور استاندار و دبیر ستاد اقامه نماز استان سمنان هم در ادامه این جلسه، شهرداری را پیشانی شهر نامید و گفت: شهرداری ها در شهرها نقش پررنگی دارند و فعالیت های آنها بر روی آحاد مردم تاثیرگذار است.
فاطمی نیا اهتمام و جدیت در فریضه مهم نماز را واجب دانست و گفت: بهترین شهرسازی و شهرها بدون دین فایده ندارند و مردم از حضور در شهرهای مدرن بدون معنویت بهره ای نمی برند.
وی با بیان این که ورودی و خروجی شهر سمنان فاقد نمازخانه مناسب و در خور شان این شهر است، افزود: از شهرداری سمنان درخواست می کنیم علاوه بر ایجاد نمازخانه در ورودی و خروجی شهر، دو پایگاه فرهنگی نیز در این مکان ها ایجاد کنند تا خدمات خوبی به مسافران و زائران امامن رضا ارائه دهیم.
مشاور استاندار و دبیر ستاد اقامه نماز استان سمنان، ابراز امیدواری کرد: شهرداری سمنان الگویی مناسب در امر ترویج فریضه نماز در استان باشد و بر روی تبلیغات محیطی در حیطه نماز نیز کار بیشتری انجام شود.
دبیر شورای هماهنگی ستاد اقامه نماز شهرداری سمنان هم در این جلسه خواستار برگزاری دوره های آموزشی نماز، مسابقات کتاب خوانی نماز در شهرداری سمنان و تجهیز نمازخانه شورای اسلامی شهر سمنان و سازمان عمران شهرداری شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن