تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799352978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدیر زائران عراقی از کادر درمانی بیمارستان کوثر سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تقدیر زائران عراقی از کادر درمانی بیمارستان کوثر سمنان
این تقدیر در قبال ارائه خدمات درمانی شایسته به یکی از زائران عراقی که در اثر سانحه تصادف مصدوم شده بود انجام شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در حضور حاج کاظم شکرچی عضو مجلس اعلاء انقلاب اسلامی عراق، جعفر جهرمی از دفتر آیت الله حکیم و سیدجعفر حسینی از خادمان حرم امیرالمومنین (ع)، با اهدای لوح تقدیر سنگ مرمری متبرک به مرقد مطهر امیر المومنین(ع) به مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر در ارائه خدمات درمانی شایسته به یکی از زائران عراقی که در اثر سانحه تصادف  مصدوم شده بود قدردانی شد.
در اسفند 94 احمد السرای از اهالی عراق كه با پاي پياده عازم مشهد مقدس بود، در تاريخ ٧ اسفند ٩٤ در اثر سانحه اي دچار مصدوميت شديد گرديد. كه پس از انتقال به اورژانس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان و با توجه به وخامت حال وی سريعا به اتاق عمل منتقل و پس از انجام اقدامات لازم پزشکی در بخش ICUجراحي این مرکز بستری شد. و به مدت 60 روز در این بخش تحت مراقبت های ویژه پزشکی بود.
این جوان 19 ساله پس از خروج از کما، از مركز آموزشي پژوهشي درماني کوثر سمنان مرخص شده و اکنون هوشیاری خود را بازیافته است و آستان مقدس نجف اشرف به پاس قدردانی از خدمات پزشکان، پرستاران و مددكاران مركز آموزشي پژوهشي درماني کوثر سمنان، لوح تقدیری متبرک شده به سنگ آستان نجف اشرف به این مركز تقدیم کردند.
دكتر عبدالله پوررئیس مركز آموزشي پژوهشي درماني کوثر سمنان با اشاره به اینکه در ارایه خدمات درمانی، تابعیت افراد مهم نیست گفت: کادر درمانی مركز آموزشي پژوهشي درماني کوثر سمنان با توجه به کرامت انسانی افراد، خدمات درمانی به تمام افراد ارائه می کنند.
دكتر ابوالفضل عبدالله پور با تاکید بر ارائه تمام خدمات درمانی مورد نیاز به ویژه به بیماران اورژانسی در  این مركز تصریح کرد: سالیانه بیش از یک میلیارد ریال اسناد خدمات درمانی ارایه شده به بیماران غیرایرانی در مركز آموزشي پژوهشي درماني کوثر سمنان وجود دارد.
وی با اشاره به ارایه خدمت مركز آموزشي پژوهشي درماني کوثر سمنان به ویژه به زائران عبوری حرم رضوی از مسیر استان سمنان، گفت: به این بیمار عراقی نیز در مدت 60 روز بستری در آی. سی. یو تمام خدمات درمانی، ارتوپدی و مددکاری ارائه شد.
خادم حرم نجف اشرف از کشور عراق در این آئین گفت: این لوح تقدیر به نمایندگی از غلامان اهل بیت(ع) و تمام مردم عراق به نشانه دوستی ملت عراق و ایران و به پاس ارائه خدمات مطلوب درمانی به زائر عراقی در سمنان، به کارکنان مركز آموزشي پژوهشي درماني کوثر سمنان تقدیم شد.
سیدجعفر حسینی با تشکر از تمام خدمات درمانی که باعث بهبود حال این جوان زائر عراقی شد، افزود: در ارایه خدمت به این بیمار تمام توجهات لازم انجام شد تا حال بیمار بهبود یافته است.
مهمانان عراقی با حضور در مركز آموزشي پژوهشي درماني کوثر سمنان، از بیماران بستری در بخشICU  جراحی عیادت کردند و بیماران نیز از هدیه متبرک شده به آستان نجف اشرف متبرک شدند.
محمدرضا خباز استاندار سمنان نیز با اشاره به بازدید وی از مرکز کوثر در آخرین ساعات سال 1394 و آغاز سال 1395 و عیادت از احمد السرای، بیان داشت: بحمدالله خدمات بسیار خوبی در مرکز کوثر به شهروندان سمنانی و زائرین عبوری ارائه می گردد که شاهد این مسئله بهبود حال این مهمان عزیز از کشور عراق است.
استاندار سمنان از زحمات دست اندرکاران حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به ویژه کادر پزشکی و کارکنان مرکز کوثر تشکر و قدردانی نمود.
لازم به ذكر است: مركز آموزشي پژوهشي درماني 220 تختخوابي کوثر سمنان در زميني به مساحت 32 هکتار در سال 91 افتتاح و ماهانه به 10 هزار نفر انواع خدمات درمانی ارائه می نمايد و 2 هزار نفر به صورت بستری از این مركز خدمت دریافت می کنند.
انتهای پیام / ه








۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن