تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819965962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور مسئولان مراسم استقبال از میثم نصیری قهرمان کشتی زنجان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور مسئولانمراسم استقبال از میثم نصیری قهرمان کشتی زنجان برگزار شد
خبرگزاری فارس: مراسم استقبال از میثم نصیری قهرمان کشتی زنجان برگزار شد
مراسم استقبال از میثم نصیری کشتی‌گیر ارزنده تیم ملی کشتی آزاد پس از کسب مقام قهرمانی وزن 65 کیلوگرم انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، میثم نصیری قهرمان ارزنده کشتی استان زنجان ظهر امروز در بدو ورود به زنجان مورد استقبال دوست‌داران و مسئولان استان زنجان قرار گرفت.
این مراسم با حضور سید ارسلان حسینی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان زنجان، حبیب یگانه شهردار زنجان و سعید امیدی رئیس شورای شهر زنجان و جمعی از دوست‌داران و مسولان دیگر استان برگزار شد.
میثم نصیری، کشتی‌گیر ارزنده تیم ملی کشتی آزاد ایران نیز در پاسخ به این استقبال از عزم خود در کسب بهترین نتایج برای ایران و استان زنجان در مسابقات پیش روی آسیایی و جهانی خبر داد.
گفتنی است، میثم نصیری کشتی‌گیر زنجانی تیم ملی روز جمعه در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و در وزن 65 کیلوگرم موفق به شکست حریفان خود شد.
نصیری در این مسابقات سیداحمد محمدی دیگر کشتی‌گیر ملی‌پوش این وزن را با ضربه فنی شکست داد.
در دیدار دوم نیز نصیری موفق شد در یک کشتی خوب حریف مازندرانی خود را با نتیجه 5 بر 3 شکست داده تا قهرمان وزن 65 کیلوگرم این مسابقات شود.
عصر دیروز نیز در جلسه شورای فنی کشتی آزاد فدراسیون کشتی تصمیم بر آن شد تا با توجه به پیشرفت میثم نصیری در چند ماه اخیر و شایستگی سید احمد محمدی و حضور با زانوی مصدوم در این مسابقات، انتخاب ملی‌پوش این وزن در المپیک با توجه به عملکرد آینده این دو ورزشکار صورت بگیرد. انتهای پیام/2308/ک20/

95/01/29 :: 14:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن