تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820280264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برند پوشی به سبک ستارگان ایرانی، از هنگامه قاضیانی تا بهرام رادان!!!


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: چقدر اهل برند و برندبازی هستید؟ اگر در این زمینه جزو آن دسته آدم‌هایی هستید که نگاه‌تان به سوپراستارهای دوران خودتان است، پس این مطلب را از دست ندهید؛ از ساعت گرفته تا کیف و عینک ، همین‌جا با ستاره‌ها... . برندبازها اینجا جمع شدند تا طرفدارانشان هر چه بیشتر با سلایق و علایق آنها آشنا شوند.
  
برند سواچ‌، برند مورد علاقه بهاره رهنما
برند سواچ‌، برند مورد علاقه بهاره رهنمابه نظر می‌رسد بهاره رهنما یكی از علاقه‌مندان برند swatch است. یك ساعت دیگر از این برند در یك عكس دیگر بر دست خانم رهنما بسته شده است.  
بنیامین شیک پوش و عاشق برند نایک
بنیامین شیک پوش و عاشق برند نایکیك عكس به یادماندنی از پدر و دختری كه البته از نمای دیگر توجه بنیامین بهادری به برندپوشی را نشان می‌دهد. رانینگ nike او حسابی جلب توجه می‌كند.  
هنگامه قاضیانی همیشه شیک پوش سینمای ایران
هنگامه قاضیانی همیشه شیک پوش سینمای ایرانهنگامه قاضیانی یکی از خوش پوش های جشنواره فیلم فجر بود عینک chloe او نمونه بارز خوش پوشی وتوجهش به جزییات شیک و ساده است.  
بهرام رادان همیشه شیک پوش و apple watch
بهرام رادان همیشه شیک پوش و apple watchیك apple watch  روی دست بهرام رادان نشان می‌دهد كه او همواره به استایل خود توجه ویژه‌ای دارد. به نظر می‌رسد شیك‌پوشی برای بهرام رادان یك اتفاق همیشگی است.  
ساعت‌ دوست قهار، دانیا عبادی
ساعت‌ دوست قهار، دانیا عبادیدانیال عبادی معمولا با ساعت‌های مورد علاقه‌اش عكس یادگاری می‌گیرد و  به نظر می‌رسد حسابی ساعت‌دوست است. او اینجا هم ساعت bulbul pebble خود را به دوربین نشان می‌دهد.  
الناز شاکردوست، یک برندباز قهار
الناز شاکردوست، یک برندباز قهارالناز شاكر دوست یك برند باز قهار است. آنقدر كه همیشه در پاپاراتزی بازی حضور ثابتی دارد. در این تصویر كیف hermes او خودنمایی می‌كند.  
گلاره عباسی، ویتون باز
گلاره عباسی، ویتون بازگلاره عباسی معمولا كیف‌های خاصی به دست می‌گیرد و به قول معروف در انتخاب كیف با برندهای مشهور خوش‌سلیقه است. در این تصویر هم كیف louis vuitton او به چشم می‌آید.  
رامبد جوان و عینک ری بن.jpg
رامبد جوان و عینک ری بنیك عكس خاص و منحصر به فرد از رامبد جوان كه البته یكی از ویژگی‌هایش عینك ray ban  اوست. ساده و شیك مثل خود آقای جوان.   گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
Seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل  



1395/02/30
###12##12###





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن