تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803567132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سربازان اسلام نمادهای برجسته فداکاری هستند/ ایران پرچمدار تمدن عظیم اسلامی در جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سربازان اسلام نمادهای برجسته فداکاری هستند/ ایران پرچمدار تمدن عظیم اسلامی در جهان است
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سربازان اسلام نمادهای برجسته فداکاری صداقت پاکی و شجاعت هستند.

سربازان اسلام نمادهای برجسته فداکاری و شجاعت هستند/ ایران پرچمدار تمدن عظیم اسلامی در جهان است
به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم هشتمین جشنواره جوان سرباز که در مجموعه فرهنگی امام علی (ع) اداره کل سپاه برگزار شد اظهار داشت: سربازان نمادهای برجسته و درخشان صداقت، فداکاری، وفاداری، پاکی، شجاعت، کرامت، اخلاص، شهامت، ثبات قدم، آگاهی و بصیرت برای جامعه ما هستند.



جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: عناصر این هویت زیبا و جذاب را شما سربازان از تاریخ عمیق و پرحادثه و پرواقعه دهه‌های انقلاب اسلامی به یادگار گرفته‌اید.


وی افزود: میراث معنوی ماندگار جوانانی هستند که سینه خود را زیربارش رگبار گلوله‌های دشمن برای دفاع از استقلال،آزادی و تمامیت ارضی و آبرو و اعتبار و اسلام برای این ملت سپر کردند و این میراث جاودانه خواهد ماند.


سردار سلامی افزود: شما سربازان هویت خود را از کسانی گرفته‌اید که برای گشودن میدان‌های مین از یکدیگر سبقت گرفته و برای دفاع از آب و خاک جان خود را نثار اسلام کرده‌اند.


وی ادامه داد: شما سربازان میراث معنوی شخصیت شهدا را که از اروند خروشان شبانه عبور کرده‌اند و آن کسانی که در کربلای 5 ماشین جهانی دشمن را از کار انداخته و از جوانانی که محاصره‌ها را می‌شکستند و از آنهایی که هنگام حمله به خطوط دشمن نماز می‌خواندند و عبودیت خدا را ترک نکردند به ارث برده‌اید.


جانشین فرمانده کل سپاه افزود: سربازان این آب و خاک جوانانی هستند که در دل تاریخ حیات علمی این جامعه توانستند معادلات پرتاپ موشک را در فضا شکانده و توانستند ماهواره را در فضا پرتاپ کرده و جای دهند .


وی افزود: عظمت این انقلاب شکوهمند تمامی معادلات کشورهای دنیا و منطقه را در قبال پیشرفت‌های شگفت‌انگیز ایران اسلامی تغییر داد و ایرانی مقتدر ساخت که آمریکا برای عالی‌ترین مقام کشورمان نامه می‌نویسد و از ایشان می‌خواهد که به او برای حل مسائل جهانی کمک کند.


جانشین فرمانده کل سپاه ایران اسلامی هیچ گونه وابستگی به آمریکا و غربی‌ها ندارد و با تکیه بر جوانان این مرز و بوم توانسته روح و اندیشه مقاومت را در بین کشورهای منطقه ترویج دهد.


وی افزود: شما جوانان فرزندان معنوی این ملت هستید؛ باتوجه به اعتمادی که امام راحل و مقام معظم رهبری به شما جوانان داشته‌اند توانستید در مرکز تحولات سیاسی و اجتماعی جای گیرید و ایران اسلامی امروزه پرچمدار تمدن عظیم اسلام و مقاومت در جهان است.


سردار سلامی ادامه داد: شما جوانان کشوری هستید که امروز هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای خود در حال نبرد با دشمنان است. شما یادگار شهدا و دفاع مقدس و آینده سازان کشور هستید .


وی در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: شما پرچم دار کشور هستید که در آینده حفاظت از دو امانت کشور و اسلام را بر عهده دارید و من از خداوند منان برای شما آرزوی سلامتی و تندرستی دارم.





۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن