تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798494215




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امريكا طاغوت اعظم است و از اقتدار اسلامي ملت ايران مي‌ترسد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: امريكا طاغوت اعظم است و از اقتدار اسلامي ملت ايران مي‌ترسد
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي در جمع شرکت‌کنندگان در سي‌و‌سومين دوره مسابقات بين‌المللي قرآن کريم، ايمان به خدا و کفر به طاغوت را مبناي اصلي و واقعي اقتدار دانستند...


حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي در جمع شرکت‌کنندگان در سي‌و‌سومين دوره مسابقات بين‌المللي قرآن کريم، ايمان به خدا و کفر به طاغوت را مبناي اصلي و واقعي اقتدار دانستند و با تأکيد بر اينکه امريکا «طاغوت اعظم» و «شيطان اکبر» است، گفتند: امروز مهم‌ترين وظيفه علما، روشنفکران و نخبگان، «روشنگري» و «جهاد تبييني» در قبال فريبکاري‌هاي طواغيت است و امت اسلامي نيز بايد فريب وعده‌هاي قدرت‌ها را نخورد و از تهديدهاي آنها هم نهراسد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، رهبر انقلاب اسلامي ضمن قدرداني از برگزارکنندگان و دست اندرکاران اين مسابقات، قرآن را محور «وحدت امت اسلامي» خواندند و افزودند: در شرايطي که سياست‌هاي استکبار بر ايجاد اختلاف و درگيري ميان مسلمانان است، امت اسلامي بايد با تمسک به اين نعمت بزرگ الهي در مسير وحدت و انسجام حرکت کند.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي يکي از برکات جلسات قرآني را انس قشرهاي مختلف مردم به‌ويژه جوانان با قرآن برشمردند و خاطرنشان کردند: امت اسلامي، امروز بيش از هر زمان ديگر نيازمند تعاليم و مفاهيم و معارف قرآن است زيرا واقعيات زندگي مسلمانان، فاصله زيادي با قرآن دارد. ايشان با اشاره به تلاش گسترده قدرت‌هاي طاغوتي براي ضربه زدن به اسلام و امت اسلامي گفتند: آنها مي‌دانند که اگر مسلمانان قدرت داشته باشند و صداي آنان رسا و بلند باشد، قادر به ظلم به ملت‌ها نيستند و موضوع فلسطين به‌عنوان غصب يک کشور اسلامي به فراموشي سپرده نخواهد شد.
‌ ‌   
قدرت واقعي در ايمان و کفر به طاغوت است
رهبر انقلاب اسلامي، رمز غلبه بر اين توطئه‌ها را تمسک به قرآن و به دست آوردن مباني اصلي قدرت دانستند و افزودند: قدرت واقعي در «ايمان و پايداري» و «کفر به طاغوت» است.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با اظهار تأسف از تمسک برخي کشورهاي اسلامي به طاغوت به جاي تمسک به خدا، تأکيد کردند: کشورهايي که در منطقه، مجري سياست‌هاي امريکا هستند، در واقع به امت اسلامي خيانت و زمينه نفوذ امريکا را فراهم مي‌کنند. ايشان، ايمان و پايداري ملت ايران و ايستادگي آنان در مقابل زياده‌خواهي‌هاي امريکا را عامل اصلي اقتدار جمهوري اسلامي ايران دانستند و تأکيد کردند: علت هراس قدرت‌ها از ملت ايران و انواع توطئه‌ها بر ضد اين ملت، اقتدار بر مبناي اسلام، است و دشمن از «اسلام مقتدر» و «اسلام شجاع» مي‌ترسد.

رهبر انقلاب اسلامي با تأکيد بر اينکه مواضع و عملکرد صادقانه جمهوري اسلامي ايران، عامل اصلي تأثيرگذاري ايران در ميان مسلمانان و يکي ديگر از عوامل اقتدار نظام اسلامي است، خاطرنشان کردند: تاکنون نه وعده‌هاي طواغيت توانسته ملت ايران را فريب دهد و نه تهديدهاي آنها موجب ترس ملت شده است.
‌ ‌   
فريب نخوردن و نهراسيدن  از تهديد نياز مبرم دنياي اسلام
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي يکي از نيازهاي مبرم دنياي اسلام را، فريب نخوردن در قبال وعده‌هاي قدرت‌ها و نهراسيدن از تهديدهاي آنها دانستند و افزودند: امروز مهم‌ترين وظيفه همه در امت اسلامي به‌ويژه علما، روشنفکران و تحصيلکردگان کشورهاي اسلامي، مبارزه براي روشنگري و جهاد تبييني درباره حقايق دنياي اسلام است. ايشان، ظهور گروه‌هاي تروريستي تکفيري در منطقه و ايجاد جنگ و اختلاف ميان مسلمانان به نيابت از دشمنان را نتيجه گمراهي و فقدان روشنگري برشمردند و گفتند: بايد از محافل قرآني براي روشنگري، استفاده کرد و کساني که از کشورهاي مختلف به اين محافل مي‌آيند، بايد ملت‌هاي خود را ارشاد و آگاه کنند.

رهبر انقلاب اسلامي با تأکيد بر اينکه کمک و نصرت الهي منوط به حرکت ملت‌هاي اسلامي است و اين حرکت در گرو جهاد تبييني است، خاطرنشان کردند: ترديدي وجود ندارد که «جبهه کفر»، سرانجام در مقابل «جبهه اسلامي مبارز و مجاهد» وادار به عقب‌نشيني خواهد شد.

پيش از سخنان رهبر انقلاب اسلامي، حجت‌الاسلام والمسلمين محمدي، نماينده ولي‌فقيه و رئيس سازمان اوقاف و امور خيريه، شعار سي‌و‌سومين دوره مسابقات بين‌المللي قرآن کريم را «يک کتاب، يک امت» خواند و گفت: در اين دوره از مسابقات ۱۳۰ نفر در رشته‌هاي حفظ و قرائت قرآن از ۷۰ کشور شرکت کردند. وي با گراميداشت ياد و خاطره شهداي فاجعه منا به‌ويژه شهداي قرآني خاطرنشان کرد: حضور قاريان روشندل از کشورهاي مختلف براي نخستين بار، تجليل از خانواده‌هاي شهداي قرآني و شهداي مدافع حرم، فراخوان مقالات و پژوهش‌هاي قرآني و برپايي نمايشگاه و محافل قرآني از جمله فعاليت‌هاي انجام گرفته در سي‌و‌سومين دوره مسابقات بين‌المللي قرآن کريم است.





تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن