تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819554628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گفتمان های دینی برای دانش آموزان در پایگاه تابستانی برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون فرهنگی و پرورشی آذربایجان شرقی: گفتمان های دینی برای دانش آموزان در پایگاه تابستانی برگزار می شود معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از برگزاری گفتمان های دینی و مذهبی برای دانش آموزان در ایام اوقات فراغت در پایگاه های تابستانی خبر داد.
۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ساعت 13:43

خبرگزاری پانا+گفتمان های دینی برای دانش آموزان در پایگاه تابستانی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،طاهر علمی در جلسه هماهنگی فعالیت های پایگاه های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان استان گفت:برنامه های تابستانی پایگاه ها با شعار "تابستان بانشاط،با یک مهارت" به زودی بعد از تدوین برای خانواده ها اطلاع رسانی خواهد شد. وی با خاطر نشان ساختن اینکه سال گذشته در تابستان 500 دانش اموز زیارت اولی به مشهد مقدس اعزام شد،افزود:برنامه اردوهای درون استانی و برون استانی دانش اموزان و فرهنگیان پررنگ تر از سال گذشته اجرا می شود.
علمی با اشاره به برنامه فرهنگی و هنری یاوران ولایت ناحیه 2 تبریز،گفت:با ارزیابی هایی که صورت می گیرد در صورت پرثمر بودن آن سال های بعدی در تمامی نواحی اجرا می کنیم.
وی در خصوص فعالیت های بسیج سازندگی در این ایام افزود:اولویت ساخت و زیباسازی نمازخانه مدارس است تا در ایام تابستان و همزمان با ماه رمضان توجه ویژه ای به معنویات دانش آموزان نیز بشود.
معاون فرهنگی و پرورشی استان بیان داشت:براساس توافق نامه ،اداره شهرداران مدرسه توسط شهرداری صورت می گیرد و حق الزحمه عوامل اجرایی پایگاه های تابستانی یکنواخت و مطابق با تورم پرداخت می شود.
علمی بر تبلیغ فعالیت های پایگاه توسط اولیا و رسانه تاکید کرد و اظهار کرد:40 دارالقرآن در استان و 56 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اختیار پایگاه های تابستانی قرار می گیرند.
وی با بیان اینکه در این پایگاه ها مدرس تخصصی قرآن به همراه نرم افزارهای ویزه در اختیار دانش اموزان قرار می گیرد،اذعان داشت:امیدواریم امسال از نظر قرانی سطح خود را از چهارم به اول ارتقا بدهیم.
مسئول تربیتی استان توجه به بازیهای محلی در پایگاه های تابستانی را مهم برشمرد و گفت:در این خصوص شهرستان خواجه پیش قدم شده و آمادگی خود را اعلام کرده است.
علمی یادآور شد:حوزه علمیه 10 روحانی را برای پایگاه های تبریز معرفی کرده که دانش آموزان همراه خانواده ها می توانند در گفتمان های مذهبی و دینی شرکت کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن