تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820439782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی به توسعه ی خوزستان کمک می کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سرپرست استانداری خوزستان : اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی به توسعه ی خوزستان کمک می کند سرپرست استانداری خوزستان درنشست بررسی طرح های اولویت داراستان خوزستان درچارچوب اقتصاد مقاومتی گفت :اجرای دقیق اهداف و برنامه های اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ، می تواند دربسیاری از زمینه ها به توسعه خوزستان کمک می کند.
۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ساعت 08:35

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان ،فرج‌الله خبیر سرپرست استانداری خوزستان درنشست بررسی طرح های اولویت داراستان خوزستان درچارچوب اقتصاد مقاومتی گفت :اجرای دقیق اهداف و برنامه های اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ، می تواند دربسیاری از زمینه ها به توسعه خوزستان کمک خوبی کند.
وی دراین جلسه که عصرسه شنبه درسالن جلسات استانداری برگزارشد بااشاره به سفر سال گذشته سخنگوی دولت به استان افزود: ازسوی ایشان در خصوص اقتصاد مقاومتی اولویت‌هایی تاکید شده که در دستور کار استان قرار گرفته است و اقتصاد مقاومتی بحثی است که می‌تواند در زمینه‌های بسیاری به ما کمک کند.
سرپرست استانداری خوزستان افزود: ابتدا باید مشکلات و نارسایی‌های موجود در بخش‌های مختلف اقتصادی را بشناسیم و بتوانیم با عنایت ویژه‌ای که دولت نسبت به اقتصاد مقاومتی دارد، از امتیازهای ویژه این طرح استفاده کنیم و گام‌های خوبی در جهت برطرف سازی این نابسامانی‌ها برداریم.
خبیر با توجه به ترانزیتی بودن استان، ظرفیت حمل و نقل، میزان صادرات و واردات و ... بر لزوم نوسازی ناوگان حمل و نقل تاکید کرد.
وی تصریح کرد: روز گذشته همایش اقتصاد مقاومتی با حضور وزیر صنعت و معدن برگزار و طبق گفته وی برای 10 هزار واحد صنعتی غیر فعال در سطح کشور اعتبارات ویژه‌ای در نظر گرفته شد.
وی عنوان کرد: البته همه مشکلات ، مالی نیست و بسیاری مشکلات غیر مالی و مربوط به مدیریتی است که در آن واحد صنعتی اعمال می‌شود اما اگر مشکلات درست شناسایی شوند، می‌توانیم گام موثری در زمینه رفع مشکلات برداریم.
سرپرست استانداری خوزستان بیان کرد: البته واحدهای بزرگ از این قضیه مستثنی هستند زیرا این واحدها به طور جداگانه در دستور کار دولت قرار می‌گیرند که تعداد زیادی از این واحدهای بزرگ در استان خوزستان مستقر هستند و بیشتر مشکلاتشان نیز مربوط به بازار و مشکلات بازاریابی و فروش محصولات است.
وی ادامه داد: از مسئولین متولی می‌خواهیم مسایل را اعلام عمومی کنند تا اگر واحد صنعتی مشکلی دارد، به آن رسیدگی شود. البته نباید واحدهای موفق را از قلم انداخت زیرا معتقدیم اگر بخشی از منابع به آن‌ها تعلق گیرد، می‌توانند فعالیت‌های خود را گسترده‌تر کنند.
سرپرست استانداری خوزستان گفت: باید مردم را از امکانات و اعتباراتی که وجود دارد، آگاه کرد تا از آن استفاده کنند. در سطح شهرها باید به نوسازی ناوگان فرسوده بپردازیم چرا که این ناوگان باعث افزایش مصرف انرژی، آلودگی هوا و... می‌شوند.
خبیر بیان کرد: استان خوزستان از نظر کشاورزی، استانی غنی است و ما باید بر افزایش بازدهی و بهره‌وری توجه کنیم. برای مثال در استان فارس برداشت مرکبات از هر هکتار زمین حدود 60 تن است اما بر اساس آمار ارایه‌شده، این رقم در خوزستان 10 تن در هر هکتار است و اگر این آمار درست باشد، یعنی درآمد کشاورز خوزستانی یک ششم درآمد کشاورز استان فارس است که این مساله نیاز به توجه خاصی دارد.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن