تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819526953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تنگه احدایران دارای قابلیتهای تاریخی وافرادمشهور وچهره های جهانی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه شهرستان زابل : تنگه احدایران دارای قابلیتهای تاریخی وافرادمشهور وچهره های جهانی است امام جمعه شهرستان زابل در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش منطقه سیستان که با حضور معاونین وزارت آموزش و پرورش حضورداشتند گفت: تنگه احد ایران دارای قابلیتهای تاریخی و افراد مشهور و چهره های جهانی است.
۱۳۹۵ سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ساعت 08:37

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از سیستان و بلوچستان : امام جمعه شهرستان زابل در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان زابل و مناطق سیستان که باحضوربطحایی معاون پیشتیبانی و رئیسی معاون عمرانی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد به قابلیتهای متعدد سیستان اشاره کرد و گفت: تنگه احد ایران دارای قابلیتهای تاریخی و افراد مشهور و چهره های جهانی است ودارای عقبه چندین هزار ساله ای است که هنرمندان مشهور و ذهنهای نخبه دارد بنابراین می طلبد تا بانگاه خاص به این منطقه برای رفع مشکلات اقدام شود. وی در ادامه مباحث خود به توسعه طرح روستا مرکزی برای خانواده های که توان ندارند تا ایاب و ذهاب روزانه برای فرزندانشان فراهم کنند ، مراکز فنی و حرفه ای دخترانه خصوصا باتوجه به علاقه ای که خانواده ها به این رشته های تحصیل دارند ، هوشمند سازی مدارس سیستان ، تکمیل پروژه های که نیمه کاره رها شده اند و یا تسریع درروند ساخت و سازهای در حال اجرا ، تهیه لقمه سلامت ، راه اندازی دانشگاه فرهنگیان باهدف افزایش معلومات و بارعلمی معلمان ، توسعه مراکز آموزش ضمن خدمت ، تکمیل مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان شهرستان زابل باهدف استفاده تمامی فرهنگیان ، ساخت مرکز تصحیح اوراق امتحانات نهایی ، ساخت مرکز مشاوره ، اشاره کردند. امام جمعه شهرستان زابل  گفت : این منطقه از کشور محروم از حیث امکانات و سرشار از استعداد است و به قولی تنگه احد ایران اسلامی است پس نیاز به همکاری و مساعدت دارد .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن