تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804460498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تابستان پارسال گفتم کت آسیا را سفارش بدهید/کی روش بازیکنان ما را ببیند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: عبدالله ویسی: تابستان پارسال گفتم کت آسیا را سفارش بدهید/کی روش بازیکنان ما را ببیند سرمربی استقلال خوزستان گفت از مدت ها قبل به آسیایی شدن تیمش اطمینان داشته است.
۱۳۹۵ سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ساعت 00:22

خبرگزاری پانا+عبدالله ویسی

به گزارش پانا، عبدالله ویسی در برنامه دوشنبه شب 90 اظهار داشت:در بازی ذوب آهن حماسه ای به وقوع پیوست اما یکی از هواداران ما درگذشت.سالاری حال ما را با رفتنش گرفت.باید تشکر داشته باشم از مدیران قبلی و فعلی باشگاه.مردم خوزستان هم آبی و قرمز و زرد نمی شناختند و برای ما سنگ تمام گذاشتند.کمک های من عالی بودند.یک سری هم بودند که از بیرون کمک می کردند.دادگان،کربکندی،قلعه نویی،خداداد عزیزی،شریفی نسب و خیلی های دیگر به من کمک کردند.در این سه روز 7،8 هزار اس اس و زنگ به من زده شد. وی ادامه داد:فلسفه من این بود که حق هیچ بازیکنی را نخورم.سال پیش که به پلی آف رفتیم 100 میلیون از قراردادم کم کردم و گفتم اگر آسیایی شدیم این را می گیرم.در تابستان در اردوی کردان بودیم که به روشنایی گفتم برویم کت و شلوار آسیایی را بگیریم.می توانید از او سوال کنید.بعد در اردوی نیم فصل یک مقایسه ای بین این تیم با تیم فولادی که قهرمان شد کردیم.دیدیم این تیم مثل همان تیم است و یا حتی بهتر است.در مجموع اطمینان داشتم که سهمیه می گیریم. سرمربی استقلال خوزستان درباره اینکه بهترین بازیکن فصل چه کسی بود گفت:به نظر من خسوس خیلی خوب بود.هر چند وقتی که من گفتم دروازه بان خوب از پدر و مادر مهم تر است مادرم قهر کرد.خسوس قراردادش با ما 500 میلیون بود و گران ترین بازیکن ما بود.او را خودم در برزیل دیدم و آوردم. وی درباره اینکه استقلال خوزستان نسبت به دو فصل قبل چقدر تغییر کرد بیان داشت:75 درصد تیم تغییر کرد.سال اول با تجربه های بومی باتجربه بازی کردیم.سال بعد چیدمان را عوض کردیم و خود من اشتباهاتی داشتم.آن اتفاقات باعث شد ساختار را درست کنیم.یک گلر خوب گرفتیم.دو دفاع خوب داشتیم.یک بولدوزر جلوی دفاع به نام دورقی داشتیم. ویسی افزود:من بازی های فولادنوین را می دیدم.اسکوچیچ هم بود.می پرسیدم نظرت درباره بیت سعید نظرت چیست می گفت نه به درد نمی خورد.من اسمش را می نوشتم.می گفتم نظرت درباره زهیوی چیست می گفت نه.خیالم راحت بود که این ها را نمی خواهد.عبدالله ناصری را هم می خواستم که نشد.اعتراف می کنم که یک حیله اینجوری هم به کار بردم.
سرمربی استقلال خوزستان خاطرنشان کرد:از برخی مسولین گلایه دارم.همه تهران بودند و حتی بازی ما را پخش نکرد.بعدا شبکه ورزش پخش کرد ولی می خواهم پخش نکنند. وی درباره اینکه آینده استقلال خوزستان چه خواهد شد گفت:این بستگی به اسپانسر ما بانک ملی دارد.جلسه ای که با آنها داشتیم جلسه بسیار خوبی بود و آنها ما را شرمنده کردند.در کل فکر می کنم آینده درخشانی در انتظار استقلال خوزستان باشد. سرمربی استقلال خوزستان افزود:ما در نقطه مرزی هستیم و شرایط خاصی داریم.من در جریان کار دوستان نبودم اما متوجه شدم موضوع از چه قرار است.آنها واقعا جان خود را می گذارند و ما مدیون شان هستیم.این جام را به شهدای حرم تقدیم می کنیم.پس از آن به استقلال دهه 70 که با کمترین بضاعت تیم را کمک کردند.حق پرسپولیس هم قهرمانی بود.استقلال هم عالی بود اما پرسپولیسی ها هم همین طور به ما تبریک گفتند.به هر حال جام آبی بود. وی درباره اینکه آیا با سپاهان تمام کرده است بیان داشت:با سپاهان تمام نکردم.ولی آن چیزی که باید در اهواز انجام شود انجام شود.اهل ناز کردن نیستم و مال این حرف ها نیستم.دیگر کسی از ما قهرمانی نمی خواهد و باید در آسیا خوب باشیم.با سپاهان صحبت کردم.صبح سه شنبه هم با سپاهان جلسه دارم.سه تیم دیگر هم من را می خواهند ولی اولویت من در صورت جدایی از استقلال خوزستان، سپاهان است.ساختار استقلال خوزستان هم باید درست شود.کل کار باشگاه ما را پورکیانی انجام می دهد.
سرمربی استقلال خوزستان خاطرنشان کرد:کی روش باید این بازیکنان ما را ببیند.زهیوی را ببینند.طیبی را ببیند.حق این هاست که در تیم ملی باشند. ویسی در پایان گفت:دو سال بعد اشک شوق بعدی من قهرمانی در آسیا است.شک نکنید این اتفاق رخ می دهد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن