تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820447366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روابط عمومی ها به عنوان مجریان نظام اطلاع رسانی از نقش بسزایی برخوردار هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: رئیس دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ وهنر واحد یک ساری: روابط عمومی ها به عنوان مجریان نظام اطلاع رسانی از نقش بسزایی برخوردار هستند ایلنا: رئیس دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر ساری ، گفت: نقش روابط عمومی ها به عنوان مجریان نظام اطلاع رسانی بسیار حائز اهمیت است.
 روابط عمومی ها به عنوان مجریان نظام اطلاع رسانی از نقش بسزایی برخوردار هستند

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛محمد رضا رهنمون درهمایش روز روابط عمومی و ارتباطات که در سالن  همایش دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک ساری برگزار شد ضمن یاد و خاطر شهدای مدافع حرم بویژه شهید محمود اسدی دانشجوی این دانشگاه  و تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات ، از روابط عمومی به عنوان یک فن و تکنیک و همچنین هنر و خلاقیت یاد کرد.
وی با اشاره به جایگاه بالای روابط عمومی در در ایجاد پا ارتباطی میان افکار عمومی و سازمان ها ، افزود: امروزه روابط عمومی از جایگاه خوبی  در ادارات و سازمان ها برخوردار است و این مسئله ناشی از آن است روابط عمومی مجری برقراری ارتباط دو سویه میان سازمان ها با مخاطبانش است.
رئیس دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر ساری ، گفت: توانایی روابط عمومی ها در فرآیند اطلاع رسانی و برقراری ارتباط با افکار عمومی از آن جهت موثر خواهد بود که همسو سازی ارزش ها و هدف های سازمان و مخاطبین را به خوبی محقق می سازد.
رهنمون ، افزود: با توجه به مهم بودن نقش روابط عمومی و جایگاه آن در جامعه مقرر شد تا رشته روابط عمومی در دانشگاه به عنوان رشته تحصیلی دانشجویان لحاظ شود بنابراین روابط عمومی به عنوان یک رشته تحصیلی در دانشگاههای مختلف کشور از جمله دانشگاه علمی کاربردی در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه روابط عمومی می تواند در همه برهه از زمان و مکان از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد ، گفت: نقش روابط عمومی ها به عنوان مجریان نظام اطلاع رسانی بسیار حائز اهمیت است.
رهنمون با تاکید بر اینکه نظام اطلاع رسانی از عناصر توسعه در جوامع بشمار می رود، افزود: در گذشته روابط ها به عنوان افراد متخصص در این جایگاه قرار نمی گرفتند بلکه به واسطه تجربه امورات اداری یا سازمان ها را هدایت می کردند اما این امر در حال حاضر با تخصص و تحصیل در این رشته لحاظ می شود.
وی ادامه داد: روابط عمومی برای سازمان خود منزلت ، ارزش و اعتبار به وجود می آورد و در واقع امین  آن سازمان محسوب می شود.
گفتنی است در این همایش از اساتید رشته روابط عمومی این دانشگاه تجلیل به عمل آمد.
 

۱۳۹۵/۰۲/۲۷ ۲۲:۱۳:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن