تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804113950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز جهانی ارتباطات در عمارت کلاه فرنگی


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: روز جهانی ارتباطات در عمارت کلاه فرنگی فناوری اطلاعات > فناوری اطلاعات و ارتباطات - همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت، در نشست ذیحسابان دستگاه های اجرایی که با میزبانی وزارت ارتباطات و در عمارت کلاه فرنگی برگزار شد، افتتاح درگاه دولت الکترونیک در روز گذشته توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را نوید بخش الکترونیکی شدن تعاملات مالی در دستگاه های اجرایی عنوان کرد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس راسخ در این نشست با تبریک اعیاد شعبانیه و اشاره به تحولات تکنولوژیک در دنیا، اظهار داشت:ICT و IT بر توسعه در جوامع، ایجاد درآمد ملی، رونق کسب و کار و ایجاد فرصتهای شغلی تاثیر مستقیمی دارد و امروز در تمامی زمینه های زندگی انسان نقش آفرینی می کند.
وی لازمه توسعه را ایجاد زیرساخت برشمرد و خاطر نشان کرد: در کنار ایجاد زیرساختها بحث بهره گیری از زیرساختها و اصلاح ساختارها می باشد که جهت بهره گیری از زیرساخت ها لازم و ضروری است.
مهندس راسخ با اشاره به فراهم شدن ظرفیت لازم توسط سازمان فناوری اطلاعات گفت: لازم است از زیرساختها استفاده کرد و این جلسه نیز در راستای معرفی توانمندیهای موجود به ویژه درگاه دولت الکترونیک به دستگاه های اجرایی است.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به بخشنامه دولت در خصوص توسعه و گسترش کاربری فناوری اطلاعات ظرفیت خوبی در حمایت و توسعه فناوری ایجاد شده که باید بر اجرای دقیق آن نظارت داشت.
مهندس راسخ با تاکید بر امکان ارایه بسیاری از خدمات دستگاه ها از طریق الکترونیکی، در خصوص مزایای دولت الکترونیک به کاهش فساد اداری اشاره کرد و گفت: دولت الکترونیک با حذف واسطه ها و ارتباطات رو در رو به تحقق سلامت اداری در کشور کمک شایانی می نماید.
وی در ادامه با اشاره با تعریف ابعاد مختلف دولت الکترونیک در زمینه ارتباط دولت با شهروندان، ارتباط دولت با بازار، ارتباط دولت با دولت و حتی تعامل درون دولت، افرود: درگاه واحد دولت الکترونیکی که در آن 826 خدمت از69 دستگاه ارایه شده است، فرصتی است تا دستگاه ها بتوانند به ارایه خدمات خود از طریق آن اقدام کنند.
مهندس راسخ نقش ذی حسابان را در استفاده و معرفی توانمندی های این درگاه در دستگاه های اجرایی کلیدی برشمرد و افزود: ذی حسابان به خوبی می توانند در استفاده از اسناد الکترونیکی، ارجاع امور از طریق درگاه دولت الکترونیک، اتصال به GSB سازمان فناوری، تاثیر گذار باشند.
مهندس راسخ همچنین با درخواست مجدد از ذی حسابان جهت توجیه دستگاه ها در ارایه فعالیت ها از طریق این درگاه الکترونیکی گفت: با ترغیب دستگاه ها زمینه الکترونیکی شدن خدمات و تحقق دولت الکترونیکی فراهم کنند.
وی ادامه داد: بخش نامه پرداخت حقوق کارکنان دولت از طریق الکترونیکی نیز در دستور کار دولت است که یک گام مثبت رو به جلو می باشد. معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت از مزایای دیگر این جلسه اشنایی با مشکلات و نظرات ذی حسابان دانست و افزود: نقطه نظرات ذی حسابان در کمیته های تخصصی طرح و بررسی خواهد شد.وی در پایان با تاکید بر هدف آشنا کردن دستگاه های اجرایی با زیرساخت های ایجاد شده، ابراز امیدواری کرد که بتوان تعامل دستگاه های اجرایی را در بحث دولت الکترونیک افزایش داد و موجب استفاده بیشتر آنها از درگاه دولت الکترونیکی شد. 5656



دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 - 14:23:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن