تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818996008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندار همدان: خصومت‌هاي شخصي فعاليت‌هاي دولت نهم را زير سئوال برده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون استاندار همدان: خصومت‌هاي شخصي فعاليت‌هاي دولت نهم را زير سئوال برده است
خبرگزاري فارس: معاون سياسي ـ امنيتي استاندار همدان با اشاره به حمايت جدي دولت نهم از توليد و اشتغال گفت: متاسفانه بعضي بانك‌ها در ارائه تسهيلات به بنگاه‌هاي زودبازده و كارآفرينان به دليل خصومت شخصي خوداري مي‌كنند كه اين امر فعاليت‌هاي دولت در اين زمينه را زير سئوال برده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از همدان، اكبر عابدي امروز در اختتاميه نمايشگاه دستاوردهاي كارآفرينان ايثارگر همدان، با بيان اينكه كساني كه در حوزه صنعت فعاليت وايجاد اشتغال مي‌كنند ايثارگر واقعي هستند، افزود: امروز صنعت گران كشور با مشكلات عديده‌اي روبرو هستند، اما با پشتكار همچنان به فعاليت خود ادامه مي‌دهند و ايجاد توليد و اشتغال مي‌كنند.
وي تاكيد كرد: دولت نهم به تمام موانع ومشكلات بخش صنعت كشور اشراف دارد و در جهت رفع آنها تلاش بسياري را طي دوسال گذشته داشته است و صنعت‌گران كشور به اين امر واقف هستند.
عابدي با انتقاد از سرمايه‌گذاري سرمايه‌گذاران استان همدان در ساير استان‌ها تصريح كرد: اين كه در استان ديگري سرمايه‌گذار همداني سرمايه‌گذاري كند، هيچ نفعي به حال مردم استان همدان نخواهد داشت لذا به طور جدي پيگير اين هستيم تا سرمايه‌گذاران استان را جهت سرمايه‌گذاري در استان همدان هدايت كنيم.
معاون استاندار همدان، كارآفريني در حوزه فرهنگ را ضروري دانست و افزود: ايثارگران بايد با ورود به كارآفريني فرهنگي، حوزه فرهنگ كشور را مديريت كنند.
رئيس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان همدان در اين مراسم با بيان اينكه كارآفريني جهاد در راه خداست، گفت: خدمت كارآفرينان شاهد به جامعه كمتر از جهاد در جبهه‌ها نيست و كارآفريني جهاد در راه خداست.
امير خجسته با بيان اينكه اگر مسئولان اعتقاد دارند كارآفريني ايثارگران جهاد است، اظهار داشت: از مسئولان مي‌خواهيم اين جبهه را پشتيباني كنند تا ايثارگران با توان بيشتري در خدمت جامعه باشند.
وي با اشاره به اينكه كارآفرينان امروز ما، همان كساني هستند كه در 8 سال دفاع مقدس جلوي استكبار ايستادند و غيرممكن ها را در جهان ممكن ساختند، تصريح كرد: امروزه كارآفرينان آمده اند تا در جبهه علم قدم بردارند و اين بار با تكيه بر علم خود، تمامي معادلات سياسي و نظامي ابرقدرتها را بر هم زنند.
رئيس بنياد شهيد همدان، ضمن تأكيد بر لزوم تقويت توانمندي كارآفرينان شاهد و ايثارگر و انتقال اين توانمندي به نسل‌هاي آينده، اضافه كرد: تاريخ بشريت هيچگاه چنين عزتي را به خود نديده است و هيچ جاي دنيا چنين مردان فداكار و خالصي نداشته است، لذا خدمت كردن به آنها شب وروز نمي شناسد.
خجسته هدف از برگزاري نمايشگاه دستاوردهاي كارآفرينان ايثارگر را، ترويج فرهنگ كارآفريني در بين مردم عنوان كرد و ابراز اميدواري كرد تا فرزندان اين استان با مشاهده اين حركت ها جرقه هايي در ذهنشان ايجاد شود و باور كنند كه با سعي و تلاش مي توانند در راه اين عزيزان قدم بردارند.
وي اضافه كرد: در سالي كه از سوي رهبر معظم انقلاب با عنوان «سال خلاقيت، نوآوري و شكوفايي» نامگذاري شده است، ما شاهد خلاقيت، نوآوري و شكوفايي در بين خانواده هاي شاهد و ايثارگر همدان هستيم. رئيس بنياد شهيد همدان ادامه داد: كارآفرينان شاهد، خالق فكر هستند و هيچ گاه احساس شكست و ضعف نمي كنند و هميشه مي توانند در جامعه اثرگذار باشند.
خجسته با اعلام اين كه، ارزش هر انسان به اندازه همتش است، اذعان داشت: كارآفرينان ما با شرايطي كه دارند، ارزشي خيلي بالا براي ما دارند و ما با تمام قدرت پشت آنان ايستاده‌ايم و همواره حمايتشان مي كنيم.
انتهاي پيام/ ص
 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 223]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن