تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820908283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هلاکت شمار زیادی از تروریست‌ها در غرب حلب


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
هلاکت شمار زیادی از تروریست‌ها در غرب حلب
هلاکت شمار زیادی از تروریست‌ها در غرب حلب بر اساس این گزارش عناصر مسلح وابسته به تروریست های جبهه النصره و دیگر گروههای تروریستی از دو جبهه به مواضع ارتش سوریه در دو منطقه الجدیده و بحوث علمیه در حلب حمله کردند.


به گزارش فرهنگ نیوز، یک منبع نظامی میدانی اعلام کرد نیروهای امنیتی سوریه حمله گروههای تروریستی به غرب شهر حلب در شمال این کشور را دفع کردند.

بر اساس این گزارش عناصر مسلح وابسته به تروریست های جبهه النصره و دیگر گروههای تروریستی از دو جبهه به مواضع  ارتش سوریه در دو منطقه  الجدیده  و بحوث علمیه در حلب حمله  کردند.

حملات تروریست های مسلح با هدف شکستن خطوط دفاعی نیروهای ارتش سوریه در غرب حلب صورت گرفت اما یگان های ارتش با پشتیبانی حملات هوایی سوریه و روسیه حمله تروریست ها را دفع و تعدادی از تجهیزات نظامی آنان را منهدم کردند و شماری از تروریست ها را به هلاکت رسیدند.

 این گزارش همچنین با اشاره به  درگیری های پراکنده نیروهای ارتش سوریه با گروههای مسلح تروریستی در منطقه الزهرا و بستان پاشا، تاکید کرد تلاش تروریست ها برای نفوذ به این منطقه دفع و تروریست های متحمل شکست سنگینی شدند.

در همین حال یک منبع نظامی گفت: نیروهای  ارتش سوریه  موفق شدند بیمارستان الاسد شهر دیر الزور در شرق این کشور را تحت کنترل خود درآورند. ارتش با آزادسازی بیمارستان الاسد شهر دیر الزور ، موفق شد همه کادر پزشکی بیمارستان را که در  اسارت تروریست های داعش  بودند، آزاد کند.

 منبع میدانی تاکید کرد  شمار زیادی از عناصر داعش در این درگیری به هلاکت رسیدند و تعدادی ازتجهیزات جنگی آنان منهدم شدند.

منبع: صدا و سیما


95/2/27 - 09:01 - 2016-5-16 09:01:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن