تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813217301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال مناسب از تنها فروشگاه فرش دستباف جنوب کشور در یاسوج


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


استقبال مناسب از تنها فروشگاه فرش دستباف جنوب کشور در یاسوج استان‌ها > کهکیلویه و بویر احمد - طی دوسال گذشته فرش دستباف استان افزون بر ۱۱ میلیارد ریال فروش داشته و پیش بینی فروش برای سال ۹۵ مبلغی افزون بر ۵ میلیارد ریال خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین از یاسوج،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از تنها نمایشگاه و فروشگاه فرش دستباف جنوب و جنوب غرب کشور در یاسوج گفت: خوشبختانه استقبالی مطلوب از نمایشگاه و فروشگاه فرش دستباف یاسوج شده است.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌ ها و نمایشگاه ‌های فرش دستباف گامی مهم در جهت معرفی ظرفیت ‌ها و قابلیت‌ های استان در زمینه این هنر اصیل است افزود: یکی از برنامه‌های مهم استان معرفی و رونق صنعت فرش دستباف در جهت افزایش تولید و یافتن جایگاه مناسب در بازارهای داخلی و خارجی است.
وی اظهار داشت: طی دوسال گذشته فرش دستباف استان افزون بر ۱۱ میلیارد ریال فروش داشته و پیش بینی فروش برای سال ۹۵ مبلغی افزون بر ۵ میلیارد ریال خواهد بود.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تولیدات استان شامل گلیم فرش، گبه، فرش محلی و فرش های ریزبافت بازار بسیار مطلوبی در بازارهای مرکز کشور یافته است افزود: فرش های دستباف کهگیلویه و بویراحمد بخصوص کرک و ابریشم استانهای جنوب کشور از جمله فارس، بوشهر و خوزستان را در سیطره خود درآورده است.
وی خاطرنشان کرد: حمایت‌های لازم در زمینه تسهیلات، آموزش، تامین مواد اولیه و ایجاد زیرساخت‌ های لازم برای افرادی که در این زمینه فعالیت دارند انجام خواهد شد.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، برندسازی فرش استان، ایجاد کارگاه‌های قالیبافی و گبه‌ بافی در نقاط مختلف استان و ورود اتحادیه ‌ها و تشکل‌ های توانمند جهت کمک به بافندگان و عرضه فرش دستباف آنها در بازارهای داخلی و جهانی را از برنامه ‌های اجرایی جهت رونق بخشیدن به صنعت فرش استان دانست.
وی با بیان اینکه هم اکنون استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر تولید متنوع فرش دستباف و گبه انحصاری یکی از قطب‌های کشور به حساب می‌آید افزود: برندسازی مهمترین عامل در جهت شناخت و توسعه فرش استان به بازارهای داخلی و جهانی خواهد بود.
در پایان از برخی از کارگاه های خانگی تولید فرش دستباف در سطح شهر یاسوج بازدید شد. نمایشگاه و فروشگاه فرش دستباف کهگیلویه و بویراحمد در محل شرکت سهامی فرش استان واقع در شهر یاسوج، گلستان ۳ در حال برگزاری است.  







کلید واژه ها: استان کهگیلویه وبویراحمد - فرش -




دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 - 06:21:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن