تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814610631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۲۰ کاندیدا برای ریاست فدراسیونی که ۲۰ ورزشکار حرفه ای فعال ندارد!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ۲۰ کاندیدا برای ریاست فدراسیونی که ۲۰ ورزشکار حرفه ای فعال ندارد!
همچنین حضور چهار زن در بین بیست کاندیدا نیز در نوع خود جالب است اما همه اینها نمی تواند از جذابیت رقابت چندین چهره از یک خانواده برای ریاست اسکی بکاهد! فهرست منتشرشده نشان می دهد طی موردی نادر در ورزش جهان، دو نفر از خانواده کلهر و دو نفر از خانواده ساوه شمشکی قرار است با یکدیگر رقابت کنند!
کد خبر: ۵۸۹۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۹ - 16 May 2016


مهلت ثبت‌نام از نامزدهای کسب ریاست فدراسیون اسکی دیروز به پایان رسید و در عین ناباوری و تعجب ۲۰ کاندیدا برای حضور در این فدراسیون ثبت‌نام کردند!


به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون اسکی که سالهاست ورزشکاران ملی اش ، رکورد مهم و بزرگی را جابجا نکرده اند، در پایان مهلت 10 روزه نام نویسی، با 20 کاندیدا برای انتخابات آتی رکورد زد تا حداقل در این زمینه رشد کرده باشد.



۲۰ کاندیدا برای ریاست فدراسیونی که 20 ورزشکار درجه یک ندارد!



در میان لیست بلند بالای اسامی نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون اسکی چندین ملی پوش فعلی و سابق این رشته هم دیده می شود که سودای ترک تپه های برف گرفته اسکی و نشستن پشت میز مدیریت را در سر می پرورانند. 


همچنین حضور چهار زن در بین بیست کاندیدا نیز در نوع خود جالب است اما همه اینها نمی تواند از جذابیت رقابت چندین چهره از یک خانواده برای ریاست اسکی بکاهد! فهرست منتشرشده نشان می دهد طی موردی نادر در ورزش جهان، دو نفر از خانواده کلهر و دو نفر از خانواده ساوه شمشکی قرار است با یکدیگر رقابت کنند!


همچنین حضور احمد سعادتمند رکورد دار نامزدی برای ریاست فدراسیون های ورزشی در این فهرست ، دیگر چندان شگفتی محسوب نمی شود چرا که گویا در متد مدیریت برخی، ریاست در رشته ای مثل جودو با هدایت جامعه اسکی ایران، چندان تفاوتی با هم ندارد و مباحثی مثل تخصص هم نیاز نیست و بعد از کسب صندلی قدرت، خودش به آرامی تحصیل می شود!


نگاهی به این لیست بیندازید: 
سیدمصطفی میرهاشمی، رستم کلهر، حسین کلهر، مرتضی ساوه شمشکی، میترا نوری، سیدحسن طباطبایی، سیدحمید مهدوی،احمد سعادتمند، سیدعبدی افتخاری،میرابوطالبی، پیام محبی، سیدمجتبی صید، هوشیار میردامادی، جواد شهلایی باقری، سیروس معدن‌دار، علی ستوده، بیژن خطیبی، بهار خیرخواه، سیدیاسین صید، افسانه شمشکی.



۲۰ کاندیدا برای ریاست فدراسیونی که 20 ورزشکار درجه یک ندارد!



حال اگر از کارشناسان اسکی ایران بخواهید 20 اسکی باز حرفه ای که شبانه روز خود را با این رشته می گذرانند و بجای تدریس در کلاس های خصوصی گرانقیمت و کسب حق التدریس های نجومی از فرزندان متمولین شمال شهر، به تمرین و بهبود حدنصاب خود مشغول اند، معرفی کنید شاید نتوانند حتی به اندازه انگشتان یک دست هم برای شما نام ببرند. 


به نظر می رسد برخلاف آنچه تصور می شد مشکل اسکی ایران تنها ریاست حدود دودهه ای حسین ساوه شمشکی و موروثی شدن پیراهن تیم ملی بین دو سه خانواده معروف مناطق شمشک و دیزین و دربندسر نیست.
گویا اسکی ایران طی اینهمه سال به دلیل انحصار یک فرد در راس فدراسیون، توان تربیت و پرورش نیرو در حد ریاست اسکی را از دست داده که حالا بیش از نیمی از کاندیداهایش حتی اصطلاحات و قوانین این رشته ورزشی را هم از روی کتاب و جزوه نخوانده اند چه رسد به دو متر اسکی کردن روی برف که در وضع فعلی توقع زیادی محسوب می شود.


رشته ای که به گواه اعتراف مدیرانش، طی برخی برهه های سالهای اخیر از داشتن تیم ملی هم محروم بوده و توانایی پرداخت حق عضویت فدراسیون جهانی را هم نداشته است و دو سه کارمند ثابتش هم در دو اتاق تو در تو، صبح را به عصر رساندند تا حقوق شان را گرفته و جلوی تعطیلی کامل فدراسیون اسکی را بگیرند، فکر و تغییراتی اساسی  طلب می کند که سازنده بستر آن وزارت ورزش است. وزارتی که فعلا در ماه عسل موفقیت در بیرون راندن کفاشیان از ریاست فوتبال به سر می برد و مشغول چینش های بعدی است.


درد ورزش ایران، غلبه حاشیه بر متن است. جایی که همه چیز باید در خدمت توسعه ورزش و کشف استعدادهای هر رشته باشد، همگی برای کرسی قدرت کورس بسته اند و سعی می کنند سر پیچ منافع فردی از حریف سبقت بگیرند.























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن