تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819203902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان استان سمنان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش سمنان در گفت و گو با پانا خبرداد مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان استان سمنان برگزار شد معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان استان سمنان، در ۴ رشته قرائت قرآن، حفظ ۱۰ جزء، نهج‌البلاغه و احکام برگزار شد.
۱۳۹۵ يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ساعت 15:29

خبرگزاری پانا+ مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان استان سمنان برگزار شد

قاسم شریفی در گفت و گو با خبرنگار پانا سمنان، اظهار داشت: مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان استان، در پویایی فرهنگیان و علاقمندی به برنامه های دینی تاثیر بسزایی دارد.
وی برگزاری این مسابقات را گامی اساسی در راستای شناسایی استعدادهای ناب قرآنی و پژوهشگر در سطح همکاران دانست و بیان کرد: بهترین شیوه برای افزایش بهره‌وری همکاران فرهنگی در سطح مدارس، شناسایی استعدادهای آنها است.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با تاکید بر کیفی‌سازی برنامه‌های حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی، برنامه‌های قرآنی، عترت و نماز را پیشانی فعالیت‌های معاونت پرورشی و فرهنگی بر شمرد و افزود: جریان‌سازی خبری و اطلاع‌رسانی عمومی این برنامه در سطح مدارس، نواحی و مناطق و همکاران مهم و ضروری است.
شریفی با اشاره به مراحل برگزاری این مسابقات در استان سمنان تصریح کرد: مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان، در 4  رشته قرائت قرآن، حفظ 10 جزء، نهج‌البلاغه و احکام در سه مرحله منطقه‌ای، استانی و کشوری، برای اولین بار در کشور، برگزار شد.
وی اظهار کرد: نفرات اول هر بخش به مسابقات کشوری که شهریورماه ‌سالجاری در جوار حرم امام رضا(ع) برگزار خواهد شد، راه می‌یابند.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان خاطر نشان کرد: حدود 70 شرکت کننده در مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان استان سمنان داشتیم که از این تعداد، 24 نفر برگزیده و 8 نفر به مرحله کشوری راه پیدا کردند.
گرمابی، برخی از اهداف این جشنواره را تلاش برای انس بیشتر فرهنگیان فرهیخته با مفاهیم بلند قرآن كریم، نهج البلاغه و احكام و همچنین تشویق و ترغیب فرهنگیان مستعد به فراگیری آموزه های مذهبی و دینی و بكارگیری این آموزه ها در زندگی فردی و اجتماعی و انتقال آن به دانش‌آموزان عنوان نمود.
قابل ذکر است که به گفته ایشان، تمامی فرهنگیان شرکت کننده در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان سمنان، با انگیزه بالا در این مسابقه شرکت نموده و نمره بالای 50 درصد را کسب نموده اند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن