تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799163649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازار پر از فريب تبليغات گن های لاغری / گرما را به پوستت سنجاق کن!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بازار پر از فريب تبليغات گن های لاغری / گرما را به پوستت سنجاق کن!
داشتن اندام ایده ال مثه اندامی بدون شکم و پهلو ویا بدن 7 ، آرزویی که سودجویان و فرصت طلبان میخواهند ان را برآورده کنند .
به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ اغلب افراد جامعه به دلایل مختلف ازجمله تغییر الگوی زندگی به چاقی و اضافه وزن مبتلا هستند ولی در این میان بازار داغ تبلیغات ماهواره ای این بار از نوع گن های لاغری ، تناسب اندام و علی الخصوص گن های ساعت شنی، وسوسه کاهش سایز و فرم دهی سریع اندام را به جان افراد می اندازد.


تبلیغات متنوع کاذب تاجایی پیش می رود که حتی کسانی که اضافه وزنی ندارند نیز احساس چاقی می کنند و بیش از پیش برای خرید و استفاده از انواع گن های لاغری در ماهواره و شبکه های اجتماعی ترغیب می شوند. 



بازار پر از فريب تبليغات گن های لاغری / گرما را به پوستت سنجاق کن!



عملکرد کاذب گن های ساعت شنی
وحید سبحانی متخصص طب ورزشی و رئیس مرکز تحقیقات فیزیولوژی ورزشی بیمارستان بقیه الله با تاکید بر اینکه عملکرد گن های لاغری فقط تحلیل آب میان بافتی است، گفت : این گن ها شاید به محض استفاده چند سایز از بدن را کم کند اما در حقیقت با ایجاد فشار به بدن صرفا باتبخیر آب های میان بافتی و خروج آنها بصورت تعرق فقط موجب از دست رفتن آب بدن آن هم بدون کوچکترین اثری بر روی حجم واقعی چربی ها می شوند. 


وی تاکیید کرد: یکی از بزرگترین اشتباهات ممکن ، ورزش کردن حین استفاده از گن های لاغری است زیرا در این حالت نه تنها چربی ها از جای خود تکان نمی خورند بلکه این اقدام موجب تنبل شدن و در نهایت ضعف عضلات شکم و پهلو می شود و با توجه به از دست رفتن آب مفید و رطوبت پوست ، پس از مدتی نه چندان طولانی ، چروکیدگی و شلی پوست آن قسمت را نیز به همراه دارد. 


گن های شیمیایی خطرناک اند!
یک لحظه تصور کنید یک لایه پلاستیک را دورتان پیچیده اید ومی خواهید بدنتان را گرم کنید. چه حسی دارید؟ به احتمال زیادمیخواهید هرچه زودترپلاستیک را از دورتان باز کنید وراحت نفس بکشید. دلیل این مساله، ناسازگاری ساختار بدن با این نوع پوشش است.مشابه این اتفاق درست زمانی که از گن هایی با الیاف نامناسب استفاده میکنید هم می افتد. اولین تاثیر نامناسب این الیاف روی بدن، اختلال در ترشح هورمون هاست. بعضی از این الیاف حتی می توانند زمین هساز ابتلا به بعضی از انواع سرطان ها باشند.


چگونه کاهش وزن ماندگار می شود؟ 
به گفته وی بهترین نسخه برا افراد چاق 7 ساعت ورزش در هفته است زیرا صرف کاهش وزن می تواند اندامی ایده آل برای فرد به ارمغان آورد. بهترین روش برای ماندگاری وزن پس از کاهش سایز با ورزش، عضله سازی است که در ازای هر 5 کیلوگرم چربی سوزی باید یک یک کیلو عضله جایگزین آن شود.برای آنکه روند کالری سوزی بدنتن را بالا ببرید و سوخت و ساز بدنتان را افزایش دهید باید فعالیت و تحرک خود را زیادتر کنید و با مصرف دمنوش های گیاهی همچون دارچین و زنجبیل و پیروی از یک رژِیم لاغری اصولی درجه حرارت بدن را بالا ببرید.


البته متاسفانه در بیشتر موارد هیچ توجهی به تقویت عضله ها نمیشود و یا افراد چاق به اشتباه برای لاغری بلافاصله به عضله سازی روی می آورند که در این حالت نیز چاقی و اضافه وزن ماندگار شده و در این حالت عضله در زیر چربی ها قرارمی گیرد .پس عضله سازی باید پس از کاهش وزن با ورزش های مناسب ترجیحا پیاده روی تند، شنا و رژیم غذایی مناسب و رسیدن به وزن و اندام دلخواه صورت گیرد نه با گن های لاغری و لباس های تنگی که جز درد و بیماری چیزی به همراه نمی آورند.


سکته  قلبی در انتظار گن پوش ها
امیر حسین فقیهی متخصص گوارش و کبد و رییس کلینیک گوارش و کبد بیمارستان رسول اکرم در ادامه با تاکید بر اینکه گن های لاغری شکم و پهلو یا همان گن های ساعت شنی موجب فشار پرده دیافراگرم به بخش فوقانی بدن می شود افزود : این پرده نگه دارنده روده، معده، و احشاء داخلی بدن است که در اثر فشار ناشی از گن اندام داخلی را به سمت بالا می برد که در این حالت روند خون رسانی در این ناحیه مختل و حرکات دودی شکل روده ها نیز تقریبا متوقف می شود. 


وی تصریح کرد: در اثر فشار ایجاد شده و در نتیجه تنگی عروق اعضای داخلی بیشترین گردش خون در اندام  فوقانی اتفاق می افتد که در این حالت فشار خون بیشتر می شود و با توجه به عکس العمل طبیعی قلب برای کاهش ضربان و کنترل فشار ، آن هم در شرایطی که واقعا فشار خون بالانیست ضربان ها نامنظم می شود.



بازار پر از فريب تبليغات گن های لاغری / گرما را به پوستت سنجاق کن!



این متخصص گوارش و کبد همچنین با بیان اینکه مداومت در پوشیدن گن های لاغری و یا ساعت شنی فرد را به سمت سکته قلبی سوق می دهد اظهار داشت : قلب ب از کاهش فشار اکسیژن و خون رسانی را کند می کند و در این حالت پس از مدتی فرد دچار سکته قلبی میشود و در واقع بیشتر مصرف کنندگان گن های ساعت شنی یا نظایر آن به علت اختلال در روند طبیعی خون رسانی، عصبی ، کم تحمل و پرخاشگر میشوند و زیاد عرق می کنند. 


شکمی شل و وارفته با گن های ساعت شنی 
وی همچنین افزود: گن های ساعت شنی با برگشت فشار به ستون فقرات و کمر و ضعف عضلات مهره های کمری علاوه بر افزایش درد و ایجاد آرتروز در این نواحی ، با تحلیل قوای عضلانی شکم و اندام میانی، پس از استفاده طولانی مدت موجب افتادگی و شلی شکم و پهلو و تحلیل ماندگار عضلات آنها می شود. از سوی دیگر در اثر فشار ناشی از تنگی این گن ها ، حرکت طبیعی کیسه صفرا و تخلیه هاز صفراوی با مشکل مواجه شده و پس از گذشت مدت زمانی نه چندان طولانی شرابط برای ایجاد سنگ های صفرا و درنهایت برداشتن کیسه صفرا محیا میشود.


شاید استفاده از گن های لاغری و یا کاهش چشمگیر سایز بدن در یک چشم به هم زدن لذت بخش است اما آیا مشکلات و بیماری هایی که در پس این زیبایی کاذب نهفته ، ارزش استفاده داز مدت این منبع درآمد سودجویان و فرصت طلبان را دارد؟ افرادی که فقط فکر افزایش تعداد اسکناسشان هستند تا سلامتی دیگران.





۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن