تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820275263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش بازی وست بروم - لیورپول


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پیش بازی وست بروم - لیورپول
دو تیم وست برومویچ آلبیون و لیورپول، امروز در ورزشگاه هاوثورنز شهر وست برومویچ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ به دنبال این خواهد بود که فصل را در بهترین شرایط و رتبه ممکن به پایان برساند ولی نیم نگاهی نیز به فینال لیگ اروپا دارد.
وست بروم
وست بروم با کسب 42 امتیاز از 37 بازی در رده ی پانزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفته و توانسته خود را از منطقه سقوط نجات دهد. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌ 3 شکست و 2 تساوی کسب کرده اند و روند خوبی را پشت سر نگذاشته اند. حال باید خود را برای تقابل با لیورپولی آماده کنند که تمرکزش روی این رقابت ها نیست و به فینال لیگ اروپا فکر می‌کند.    5 تقابل اخیر دو تیم با 2 پیروزی برای لیورپول و 3 تساوی به پایان رسیده و کلوپ در نیم فصل اول موفق به کسب نتیجه ای بهتر از 2-2 درآنفیلد نشد. کریس برانت، جیمز موریسون و الکس پریتچارد مصدومین وست بروم هستند که به این بازی نخواهند رسید.    


لیورپول
یورگن کلوپ که تیمش با 59 امتیاز از 37 بازی در رده ی هشتم جدول قرار گرفته، با نیم نگاهی به فینال لیگ اروپا خود را برای این دیدار آماده می‌کند. شاگردان کلوپ حساس ترین دیدار خود را در رقابتی دیگر می‌بینند و پیروز شدن یا شکست خوردن در این دیدار تاثیری در روند فصل آنها نخواهد داشت.   با این حال کلوپ به دنبال این است که فصل را در بهترین رتبه ممکن به پایان برساند و از همین رو برای پیروزی تیمش را به میدان می‌فرستد. جردن روسیتر و دنی وارد به دلیل مصدومیت و ممدو ساخو به دلیل محرومیت از سوی باشگاه قادر به همراهی تیم نیستند. حضور جوزف گومز، دنی اینگز،‌جردن هندرسون و دیووک اوریگی در هاله ای از ابهام قرار دارد.   ترکیب احتمالی:  



12:58  1395/02/26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن