تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820138971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانوی پیر با جشنواره گل جام را بالای سر برد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سری آ - هفته سی و هشتم/ بانوی پیر با جشنواره گل جام را بالای سر برد قهرمان زودهنگام سری A با یک پیروزی قاطعانه فصل جاری را به پایان رساند.
۱۳۹۵ شنبه ۲۵ ارديبهشت ساعت 21:23

خبرگزاری پانا+سری آ

به گزارش پانا، اولین بازی هفته سی‌وهشتم و پایانی سری A ایتالیا با برتری خانگی 5 بر صفر یوونتوس، قهرمان زودهنگام رقابت‌ها مقابل میهمانش سامپدوریا خاتمه یافت. پاتریس اورا در دقیقه 5 گل اول یوونتوس را به ثمر رساند. در ادامه «اسکرینیار» از سامپدوریا در دقیقه 14 اخراج شد و پس از آن نیز گلزنی دیبالا در دقایق 15 از روی نقطه پنالتی و 37 اختلاف را به سه گل رساند. در نیمه دوم جورجیو کیه‌لینی در دقیقه 77 و لئوناردو بونوچی در دقیقه 85 گل‌های چهارم و پنجم یووه را به نام خود ثبت کردند تا بانوی پیر با کسب یک برد پرگل فصل جاری را به پایان برساند. یوونتوس با این پیروزی 91 امتیازی شد و در پایان رقابت، برای پنجمین بار متوالی جام لیگ داخلی را بالای سر برد. سامپدوریای 40 امتیازی هم در مکان پانزدهم ایستاد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن