واضح آرشیو وب فارسی:ائل پرس: رامبد جوان آدم اهل تعاملی است و دقیقاً برای همین است که در برنامه «خندوانه»اش چهره ای چون آقای محمدرضا شهیدی فر با کوله باری از تجربه در برنامه سازی تلویزیونی را به عنوان یکی از رئوس اتاق فکر خود انتخاب می کند.به گزارش ائل به نقل از روزنامه صبح نو، رامبد جوان آدم اهل تعاملی است و دقیقاً برای همین است که در برنامه «خندوانه»اش چهره ای چون آقای محمدرضا شهیدی فر با کوله باری از تجربه در برنامه سازی تلویزیونی را به عنوان یکی از رئوس اتاق فکر خود انتخاب می کند. شهیدی فر از جمله چهره های موفق عرصه اجرا و برنامه سازی در رسانه ملی است که همواره کوشیده برنامه هایی باکیفیت و البته بی کمترین حاشیه را جلوی دوربین ببرد.طبیعی است که وقتی چنین چهره ای در کنار یک بازیگر-کارگردان کمدی قرار می گیرد از یک طرف «خندوانه» را از غلتیدن به دام هرزه نگاری هایی که متأسفانه در کمدی های سینمایی و تلویزیونی کم ندیده ایم، می رهاند و از طرف دیگر وجه آموزشی برنامه را برآورده می سازد. به جرأت می توان گفت «خندوانه» یکی از معدود برنامه های دهه اخیر تلویزیون ایران است که توانسته وجهی از رسانه ملی را که از آن به عنوان وجه آموزشی یاد می شود، برآورده کند و البته که این وجه چون در گیر ودار کلیشه گرایی های سال های اخیر نیست توانسته به دل مخاطب نشسته و اثرگذاری مطلوب را هم داشته باشد. مخاطبی که با یک برنامه ارتباط می گیرد، وقتی از طریق مجری آن برنامه توصیه ای درباره کاهش تلفات انرژی یا صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی را می شنود یقیناً با خوشبینی به آن می نگرد. مخاطبی که می بیند کمدینی که مدام او را سرگرم می کند هرازگاهی به او کتابی برای مطالعه پیشنهاد می کند، یقیناً رفته رفته گاردی را که نسبت به کتاب خوانی دارد، باز می کند و از همین طی طریق است که فرهنگ سازی صورت می گیرد. به گزارش ائل به نقل از روزنامه صبح نو، رامبد جوان آدم اهل تعاملی است و دقیقاً برای همین است که در برنامه «خندوانه»اش چهره ای چون آقای محمدرضا شهیدی فر با کوله باری از تجربه در برنامه سازی تلویزیونی را به عنوان یکی از رئوس اتاق فکر خود انتخاب می کند. شهیدی فر از جمله چهره های موفق عرصه اجرا و برنامه سازی در رسانه ملی است که همواره کوشیده برنامه هایی باکیفیت و البته بی کمترین حاشیه را جلوی دوربین ببرد.طبیعی است که وقتی چنین چهره ای در کنار یک بازیگر-کارگردان کمدی قرار می گیرد از یک طرف «خندوانه» را از غلتیدن به دام هرزه نگاری هایی که متأسفانه در کمدی های سینمایی و تلویزیونی کم ندیده ایم، می رهاند و از طرف دیگر وجه آموزشی برنامه را برآورده می سازد. به جرأت می توان گفت «خندوانه» یکی از معدود برنامه های دهه اخیر تلویزیون ایران است که توانسته وجهی از رسانه ملی را که از آن به عنوان وجه آموزشی یاد می شود، برآورده کند و البته که این وجه چون در گیر ودار کلیشه گرایی های سال های اخیر نیست توانسته به دل مخاطب نشسته و اثرگذاری مطلوب را هم داشته باشد. مخاطبی که با یک برنامه ارتباط می گیرد، وقتی از طریق مجری آن برنامه توصیه ای درباره کاهش تلفات انرژی یا صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی را می شنود یقیناً با خوشبینی به آن می نگرد. مخاطبی که می بیند کمدینی که مدام او را سرگرم می کند هرازگاهی به او کتابی برای مطالعه پیشنهاد می کند، یقیناً رفته رفته گاردی را که نسبت به کتاب خوانی دارد، باز می کند و از همین طی طریق است که فرهنگ سازی صورت می گیرد.
شنبه ، ۲۵اردیبهشت۱۳۹۵
[مشاهده متن کامل خبر]
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: ائل پرس]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]