تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820769712




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهلت ثبت نام هجدهمین جشنواره جوان خوارزمی اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مهلت ثبت نام هجدهمین جشنواره جوان خوارزمی اعلام شد
رییس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران گفت: مهلت ثبت نام هجدهمین جشنواره جوان خوارزمی در حوزه دانش پژوهان تا پایان مرداد ماه است.


محمد مولا نژاد رییس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی در گفت و گو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، با اشاره به فراخوان جشنواره جوان خوارزمی حوزه دانش پژوهان و فناوران اظهار داشت: این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی استعدادها در زمینه های علمی و صنعتی، تجلیل از پژوهشگران ،تسهیل مسیر تجاری سازی و ترویج نوع آوری و ابداعات برگزار می شود.


وی ادامه داد: طرح‌هاي قابل پذيرش اين دوره از جشنواره نيز در 16 گروه تخصصی شامل فناوری های شيميايی، مكانيك، برق و كامپيوتر، هنر، معماری و شهرسازی، كشاورزی و منابع طبيعی، علوم پايه، عمران، مهندسی صنايع و مديريت فناوری، مواد، متالورژی و انرژی های نو و زيست فناوری و علوم پايه پزشكی، محيط زيست، فناوری نانو، هوافضا، مهندسی نرم‌افزار و فناوری اطلاعات و مكاترونيك در پنج محور پژوهشی و فناوری شامل طرح‌ها و پژوهش‌های بنيادی، طرح‌ها و پژوهش‌های كاربردی، طرح‌های توسعه‌ای، اختراع و نوآوری تقسیم بندی شده است.


رییس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی در خصوص سن متقاضیان شرکت کننده در این جشنواره گفت:  متقاضیانی که متولد 1360 به بعد هستندبرای شرکت در هجدهمين جشنواره جوان خوارزمی مي‌توانند به آدرس www.khwarizmi.irو پايگاه اطلاع‌رسانی جشنواره جوان خوارزمی به نشانی http://www.irost.org/young مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.





۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن