تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821111601




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری برای جانمایی شهرک پزشکان همدان اقدام کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سخنگوی شورای شهر همدان:
شهرداری برای جانمایی شهرک پزشکان همدان اقدام کند

دانشکده دندانپزشکی


شناسهٔ خبر: 3658106 - شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
استانها > همدان

همدان - سخنگوی شورای شهر همدان از تصویب مصوبه ابلاغ شورا به شهرداری همدان برای جانمایی شهرک پزشکان خبر داد و گفت: شهرداری برای جانمایی شهرک پزشکان همدان اقدام کند. به گزارش خبرنگارمهر، کامران گردان ظهر شنبه در حاشیه جلسه شورا در گفتگو با خبرنگاران افزود: شورای شهرهمدان برای اجرای مصوبه احداث شهرک پزشکان ابلاغیه جانمایی این شهرک را به شهرداری ارسال کرد.

وی گفت: متاسفانه مجتمع‌های اداری و پزشکی در نقاطی از شهر ایجاد و به دلیل نبود پارکینگ گره‌های ترافیکی را در معابر ایجاد کرده‌اند که بر این اساس باید شهرداری همدان احداث شهرک پزشکان را پیگیری کند.

گردان اضافه کرد: شورای شهر همدان در راستای تمرکززدایی از محدوده مرکزی شهر و امکان دسترسی آسان مردم به مطب پزشکان و سایر خدمات پزشکی و نیز در راستای پیاده راه سازی خیابانهای اکباتان و بوعلی مصوبه را به شهرداری ابلاغ کرده است.

گردان گفت: شهرداری باید در اسرع وقت با هماهنگی جامعه پزشکی و در نظر گرفتن ضوابط لازم نسبت به جانمایی و اجرا و ساخت شهرک پزشکان اقدامات لازم را به عمل آورد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان بابیان اینکه در تجربه شهرهای موفق همیشه فشار وارده برای ساخت شهرک از سوی دولت بوده است اما ما بران هستیم که این طرح را بدون فشار دولت پیش ببریم، گفت: باید تحولی در شهر ایجاد کنیم.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن