تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820936323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عرضه دوربینی برای پخش زنده اینترنتی مسابقات


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
عرضه دوربینی برای پخش زنده اینترنتی مسابقات
عرضه دوربینی برای پخش زنده اینترنتی مسابقات شرکت ال جی دوربینی ساخته که با استفاده از خدمات نسل چهارم تلفن همراه قادر به پخش زنده اینترنتی تصاویر گرفته شده بدون نیاز به گوشی های هوشمند است.


به گزارش فرهنگ نیوز، این دوربین موسوم به LTE Action که شباهت هایی با سری دوربین های GoPro دارد، از نظر سخت افزاری مستقل است و به عنوان مثال می توان آن را بر روی کلاه ایمنی یک موتور سوار نصب کرد تا در حین رقابت وی با دیگر ورزشکاران تصاویر زنده ضبط شده به طور مستقیم بر روی سایت پخش شود.
 
دوربین های GoPro فاقد تراشه های LTE هستند و بنابراین قادر به پخش زنده اینترنتی به سبک دوربین های LTE Action نخواهند بود.
 
یکی دیگر از مزیت های دوربین ال جی ضدآب بودن آن است. به همین منظور یک قاب ضدآب هم همراه با دوربین LTE Action عرضه می شود که پخش زنده رویدادهایی مانند شنا یا شیرجه و ... را بر روی یوتیوب ممکن می کند.
 
این دوربین امکانات سخت افزاری قدرتمندی هم دارد که از جمله آنها می توان به دوربین 12.3 مگاپیکسلی با لنز واید 150 درجه، جی پی اس، شتاب سنج و یک ژیروسکوپ اشاره کرد.
 
این دوربین را می توان به مدت سی دقیقه در عمق یک متری آب نگهداشت و با نصب قاب ضدآب دوربین یاد شده تا زمان فعال بودن باتری در زیر آب قابل استفاده است.
 
با نصب یک کارت حافظه میکرواس دی بر روی دوربین یاد شده می توان تصاویر full HD را به مدت چهار ساعت از طریق این دوربین ضبط کرد. این رقم در مورد پخش زنده اینترنتی به حداکثر دو ساعت می رسد. قیمت نهایی این محصول که تا یک ماه دیگر در کره روانه بازار می شود اعلام نشده است.

منبع: فارس


95/2/25 - 12:37 - 2016-5-14 12:37:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن