تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801770548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از مدیریت شرکت تا جمع آوری زباله در خیابان (+عکس)


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: از "مدیریت شرکت" تا "جمع آوری زباله" در خیابان (+عکس)
نادر ابراهیم که دانش آموخته رشته اقتصاد از دانشگاه مراکش است به 5 زبان زنده دنیا تسلط دارد.
بیش از 4 سال است که به دلیل جنگ داخلی سوریه به ترکیه مهاجرت کرده است ، اما مرد ثروتمندی که زمانی مدیر دو شرکت متوسط در کشورش بود، هم اکنون در خیابان های استانبول کاغذ جمع می کند تا امورات خود را بگذراند و به دلیل مشکلات مالی مجبور شده است همسر و فرزندانش را نزد پدر زنش به لبنان بفرستد.

به گزارش عصر ایران از زمانی که سرنوشت " نادر ابراهیم " 44 ساله ، شهروند سوری پناهجو در ترکیه تیتر نخست روزنامه "شوک " چاپ استانبول شد، بسیاری از کارآفرینان و صاحبان مشاغل اعلام کرده اند حاضرند او را استخدام کنند و اینک او با داشتن بیش از دهها پیشنهاد همکاری اعلام کرده است در حال بررسی آنهاست تا یکی از مناسب ترین شان را انتخاب کند.

ماجرای " نادر ابراهیم" از آنجا آغاز می شود که او در سال 2012 و همزمان با بالا گرفتن شعله های آتش جنگ داخلی سوریه، با برداشتن بخشی از نقدینگی و جا گذاشتن بخش بزرگی از اموال غیر منقول خود در سوریه، راهی ترکیه می شود.

این مرد کارآفرین سوری که تحصیلکرده اقتصاد از مراکش بوده و در سوریه جزء کارآفرینان موفق و صاحب دو شرکت بوده، به 5 زبان عربی، انگلیسی، فرانسه، ایتالیایی و اسپانیولی مسلط است.

او در سال نخست حضور خود در استانبول به دلیل استطاعت مالی خوبش در هتل اقامت می کند و این گونه بخشی از آنچه که به صورت نقدی با خود به ترکیه آورده بود صرف اقامت در هتل می شود.

اما ضربه اصلی که به این مرد سوری می خورد از ناحیه افرادی است که او را فریب می دهند و با ادعای "شراکت " و راه اندازی "کسب و کار " باقی مانده سرمایه این مرد سوری را بالا می کشند و او زمانی به خود می آید که دیگر هیچ پولی برای تامین معاش خود و همسر وفرزندانش ندارد.

نادر ابراهیم مجبور می شود همسر و فرزندانش را نزد پدرزنش به لبنان بفرستد و خود در استانبول به کار جمع آوری زباله های کاغذی برای فروش در کارخانه های بازیافت مشغول می شود.

او به طور متوسط از این راه درآمدی روزانه معادل  50 تا 100 لیر ترک کسب می کند. (حداقل دستمزد در ترکیه 1300 لیر در ماه است.)

اما با انتشار سرنوشت این مهاجر سوری در روزنامه " شوک " و سپس پخش گزارش سرنوشت این مرد سوری در تلویزیون های مختلف ترکیه، ورق به نفع نادر ابراهیم برگشته است.

در دو روز گذشته کارآفرینان و صاحبان شرکت های مختلف از شهرهای مختلف ترکیه (آنکارا، استانبول ، آدانا، آنتالیا و..) برای حل مشکل این مرد سوری به او پیشنهاد مشاغل مختلف داده اند و هم اینک به گفته نادر ابراهیم او پیشنهادهای مختلفی در دست بررسی دارد.

نادر ابراهیم اعلام کرده است نخستین کاری که پس از استخدام در یکی از شرکت هایی که به او پیشنهاد همکاری داده اند، بازگرداندن خانواده اش از لبنان به ترکیه است.




تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 14 May 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن