تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819613556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید از بانکهای اطلاعاتی علمی ،شاخص ارزیابی دانشگاه های علوم پزشکی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بازدید از بانکهای اطلاعاتی علمی ،شاخص ارزیابی دانشگاه های علوم پزشکی
مدیر اطلاع رسانی پزشکی و ارتباطات دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت :میزان بازدید و استفاده استادان و دانشجویان از بانکهای اطلاعاتی علمی، یکی از شاخص های مهم در ارزیابی وزارت بهداشت از دانشگاههای علوم پزشکی است.


 گیتا موللی مدیر اطلاع رسانی پزشکی و ارتباطات دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در گفت وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: آشنایی هر چه بیشتر کاربران با نحوه استفاده از این منابع اطلاعاتی ، میزان استفاده آنان و در نهایت رتبه دانشگاه در ارزیابی وزارت بهداشت موثر است که در کارگاه های متعدد این مهم به علاقمندان آموزش داده می شود. 


 وی درباره چگونگی تهیه این بانک های اطلاعاتی، گفت :در جلسه معاونین پژوهشی دانشگاه‌های  وزارت بهداشت که سال گذشته  برگزار شد، تهیه بانک های اطلاعاتی از طریق کنسرسیوم این وزارتخانه ، بطور یکسان در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور قرار گرفت که دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی نیز جزو مجموعه دریافت کنندگان این منابع ارزشمند اطلاعاتی است. 


موللی افزود: این منابع اطلاعاتی ، گرانقیمت هستند و وزارت بهداشت با مشکلات بسیار و صرف هزینه زیاد، آنها را تهیه می کند و بصورت رایگان ، در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی قرار می دهد. 


وی اذعان داشت: میزان بازدید و استفاده اعضای هیات علمی و دانشجویان از بانکهای اطلاعاتی ، نه تنها به نفع هریک از آنان در انجام  امور پژوهشی و آموزشی است ، بلکه به نفع جمع دانشگاهیان خواهد بود، چرا که در روند تصمیم گیری و تمدید آنها از سوی مسئولان ، موثر است. 


مدیر اطلاع رسانی پزشکی و ارتباطات دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت :میزان بازدید و استفاده استادان و دانشجویان از بانکهای اطلاعاتی علمی، یکی از شاخص های مهم  در ارزیابی وزارت بهداشت از دانشگاههای علوم پزشکی است.






۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن