تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815596973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرانه مطالعه استان مرکزی 11 دقیقه در روز است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


سرانه مطالعه استان مرکزی 11 دقیقه در روز است استان‌ها > مرکزی - مدیر کل اداره ی امور کتابخانه های استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: طبق آخرین آمار موجود در موج چهارم، سرانه مطالعه ی کتب غیر درسی استان مرکزی 11/71 دقیقه و در کل کشور 5/90 دقیقه در روز است .

به گزارش خبرآنلاین کمالوندی اظهار داشت: در اندازه گیری سرانه مطالعه روزانه آیتم های کتب غیر درسی چاپی، کتب غیر درسی الکترونیکی که در استان مرکزی 4 دقیقه و در کل کشور 2/35 دقیقه در روز که با توجه به این نسبت، میانگین مطالعات استان مرکزی از کشور بالاتر است.
وی در خصوص مطالعات قرآن و ادعیه افزود: در استان مرکزی 28/23 دقیقه و در کل کشور این میزان به 23 دقیقه در روز می رسد که در این بخش نیز میانگین مطالعات استان مرکزی نسبت به کل کشور بیشتر است.
کمالوندی ادامه داد: سرانه مطالعه ی نشریات و روزنامه های چاپی در هر شبانه روز از هفته 24/5 دقیقه و در کل کشور این میزان به 27 دقیقه در روز می رسد.
وی افزود: استان مرکزی با احتساب همه ی موارد کتب درسی چاپی ،ادعیه وقرآن ، نشریات شامل مجلات، روزنامه ، هفته نامه، دو هفته نامه، ماه نامه و...به طور میانگین درروز 75 دقیقه مطالعه می کنیم.

کلید واژه ها: استان مرکزی - سرانه مطالعه -




چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 - 14:52:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن