تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820473702




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خواب آلود ترین مردم دنیا چه کسانی هستند؟


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: شاید جالب باشد که بدانید اگر میخواهید صبح ها زودتر از خواب بیدار شوید باید زود شام خورده تا صبح گرسنه شده تا خواب بیدار شوید.
خواب آلود ترین مردم دنیامطابق یافته های پژوهش آمریکایی که در چند کشور جهان انجام شده است، تفاوت مدت زمان خواب چند علت دارد، مثلا شهروندان کشورهای اروپایی عادت دارند شام را قبل از ساعت 6 عصر بخورند به همین علت زود گرسنه شده و از خواب بیدار می شوند.

کارشناسان می گویند، طبیعی است اگر شخصی ساعت 10 شب شام بخورد هنگام طلوع آفتاب بیدار نمی شود بلکه بیدار شدنش با تاخیر همراه خواهد بود.
دانشمندان آمریکایی می گویند که مردم سنگاپور و ژاپن کمتر ازمردم هلند می خوابند، میانیگین خواب یک ژاپنی در روز 7 ساعت و 24 دقیقه، مردم فرانسه 8 ساعت و مردم هلند 12 دقیقه بیشتر از مردم فرانسه است.

این کارشناسان می گویند، مهم نیست که انسان صبح زود با کمک زنگ ساعت بیدار شود بلکه مهم آن است که بعد از ظهر چه کار کنیم، مانند اشخاصی که ساعت 10 شب شام می خورند شام بخوریم، به دفتر کار برویم یا کاری غیر از خواب و استراحت انجام دهیم.  

این پژوهش حاکی است، میانگین خواب زنان به ویژه در سن 30 تا 60 سال نیم ساعت بیشتر از مردان است و اشخاصی که در طول روز در معرض نور آفتاب قرار دارند بیشتر مایلند که زود بخوابند.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: mizanonline.ir





1395/02/22
###12##12###





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن