تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814595312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراض رسمی ایران به مداخله جویی آمریکا


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
اعتراض رسمی ایران به مداخله جویی آمریکا




وزارت امور خارجه کشورمان با تسلیم یادداشت به سفارت سوئیس به‌عنوان حافظ منافع آمریکا درباره ادبیات مداخله‌ جویانه اخیر آمریکا علیه ایران اعتراض کرد.





خبرگزاری ایسنا: وزارت امور خارجه کشورمان با تسلیم یادداشت به سفارت سوئیس به‌عنوان حافظ منافع آمریکا درباره ادبیات مداخله‌ جویانه اخیر آمریکا علیه ایران اعتراض کرد.

وزارت امور خارجه  کشورمان با تسلیم یادداشت به سفارت سوئیس به‌عنوان حافظ منافع آمریکا نسبت به ادبیات مداخله‌جویانه اخیر آمریکا علیه کشورمان و بکارگیری لفظ مجعول برای نامیدن پهنه آبی خلیج فارس در پیش‌نویس یکی از قطعنامه‌ها اعتراض کرد.

در این یادداشت دخالت ایالات متحده در امور امنیت منطقه خلیج فارس قویا مردود و تاکید شده که جمهوری اسلامی ایران هر آنچه که برای تامین امنیت و حفظ صلح و ثبات خلیج فارس مصلحت بداند، عملی خواهد ساخت.

هفتم اردیبهشت ماه نیز سفیر سوئیس به عنوان حافظ منافع دولت آمریکا در ایران نیز برای ابلاغ اعتراض رسمی جمهوری اسلامی ایران به رأی دادگاه‌های آمریکا علیه کشورمان توسط مدیرکل آمریکا به وزارت امور خارجه فراخوانده شده بود.

در آن ملاقات ملاقات محمد کشاورززاده مدیرکل آمریکا با ارائه دو یادداشت رسمی به سفیر سوئیس، اعتراض رسمی کشورمان را به رای صادره دیوان عالی آمریکا در خصوص پرداخت غرامت به اتباع آمریکایی از محل دارایی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام و آن را نقض صریح و آشکار تعهدات قراردادی دوجانبه از جمله عهدنامه 1955 دو کشور و نیز تعهدات حقوقی بین‌المللی آمریکا و مصونیت قضایی و مصونیت اموال و دارایی‌های دولت جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.







تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن