تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820248872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آجورلو: وزیر ،تاج را از متهمان فساد می‌دانست/ پسر رفسنجانی و جهانگیری در انتخابات دخالت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: آجورلو: وزیر ،تاج را از متهمان فساد می‌دانست/ پسر رفسنجانی و جهانگیری در انتخابات دخالت کردند
هشت سال پیش احمدی‌نژاد در انتخابات دخالت کرد و امروز جهانگیری. هر دوی آنها به دنبال منافع خودشان هستند. همان‌طور که ما امروز فوتبال پاک مدنظر مسئولان وقت را می‌بینیم، فوتبال پاک جهانگیری را نیز هشت سال دیگر خواهیم دید!
کد خبر: ۵۸۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ - 07 May 2016


کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال پس از عدم توفیق در انتخابات این فدراسیون به دولت حمله ور شد و اتهامات متعددی متوجه معاون اول روحانی کرد.


به گزارش تابناک ورزشی، مصطفی آجورلو پس از آنکه در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال رأی اکثریت را به‌دست نیاورد و از تاج شکست خورد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم و به آقایان جهانگیری و اسلامیان و همچنین دولت تدبیر و امید که انتخابات خوبی را برگزار کردند، تبریک می‌گویم. یک ماه است که به وزیر ورزش عرض می‌کنم که اسلامیان و جهانگیری از تاج حمایت می‌کنند. وزیر ورزش به دنبال فوتبال پاک است، اما عمل کردنش به این صورت بود که ناعادلانه در انتخابات دخالت کرد.


نامزد ریاست فدراسیون فوتبال گفت: دیشب خبری به دستم رسید مبنی بر اینکه یاسر هاشمی با عزیزی خادم تماس گرفته و رأی‌ها به سمت تاج برگشته است. اگر این صحت داشته باشد وای به حال فوتبال ما. اعضای مجمع حق دارند که رای خود را بدهند، اما نه با دخالت جهانگیری و اسلامیان.


وی در پاسخ به این پرسش که‌ آیا برای این ادعای خود سند نیز دارد، گفت: سند من همان 50 رأیی است که تاج آورد. وزیر ورزش او را پیش از این به‌عنوان یکی از متهمان فساد در ورزش می‌دانست اما امروز تاج را همراهی کرد. آرزو می‌کنم که فوتبال ایران به سمت پاک بودن برود.


نامزد مغلوب ریاست فدراسیون فوتبال در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: هشت سال پیش احمدی‌نژاد در انتخابات دخالت کرد و امروز جهانگیری. هر دوی آنها به دنبال منافع خودشان هستند. همان‌طور که ما امروز فوتبال پاک مدنظر مسئولان وقت را می‌بینیم، فوتبال پاک جهانگیری را نیز هشت سال دیگر خواهیم دید!























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن