تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802771679




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانگیری:رهبری نسبت به اقتصاد مقاومتی حساسیت ویژه ای دارند


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



جهانگیری:رهبری نسبت به اقتصاد مقاومتی حساسیت ویژه ای دارند
روز نو : معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینكه تاكید مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم رعایت رویكردهای اقتصاد مقاومتی در اقدامات كلیه دستگاه ها فقط شامل دولت نمی شود، گفت: رویكردهای پنج گانه اقتصاد مقاومتی باید در برنامه ها، اقدامات و فعالیت های همه دستگاه های زیرمجموعه قوای سه گانه، نهادهای حاكمیتی و بخش خصوصی به طور جدی مدنظر قرار گیرد.
"اسحاق جهانگیری"در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با بیان این مطلب افزود: این طور نیست كه فقط دستگاه های اقتصادی دولت مورد خطاب سیاست های كلی اقتصاد مقاومتی باشند و سایر دستگاه ها از تكالیف و وظایف مبتنی بر اقتصاد مقاومتی معاف شوند.
وی ادامه داد: دستگاه های غیراقتصادی دولت و نیز دستگاه های سایر قوای سه گانه و به عبارتی همه نهادها و سازمان های دولتی و غیردولتی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارای سهم و مسئولیت هستند و باید در این زمینه گزارش عملكرد خود را به دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ارائه دهند.
او با تاكید بر این كه تحقق اقتصاد مقاومتی خواست همه اركان نظام است و پای اجرای این سیاست ها ایستاده اند، تصریح كرد: باید اقدامات و برنامه های همه دستگاه ها و نهادهای كشور رصد شود و تصمیمات و برنامه هایی كه به نوعی مانع از تحقق اقتصاد مقاومتی هستند، مورد بازنگری قرار گرفته و اصلاح شوند.
معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به این كه مقام معظم رهبری نسبت به اقتصاد مقاومتی حساسیت ویژه ای دارند و تحقق آن را پیگیری می كنند، گفت: همه دستگاه ها و نهادها باید با جدیت و به صورت همه جانبه پای این موضوع بایستند و با اهتمام ویژه اجرای اقتصاد مقاومتی را دنبال كنند.
جهانگیری خطاب به دستگاه های اجرایی دولت گفت: پروژه ها و برنامه های اولویت دار دستگاه ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی احصاء و ابلاغ و بودجه هر پروژه نیز مشخص شده است، بنابراین انتظار می رود دستگاه های اجرایی دولت با جدیت هرچه بیشتر اجرای این برنامه ها را دنبال كنند و نشان دهند كه دولت به طور جدی به این سیاست ها باور دارد.
وی همچنین به برنامه ریزی وزارت نفت برای تعامل با دانشگاه ها و مراكز علمی و تحقیقاتی معتبر كشور برای بومی سازی فناوری و ساخت تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت اشاره كرد و گفت: این اقدام وزارت نفت در واقع تعریف جدیدی از ارتباط صنعت و دانشگاه ارائه كرده است و می تواند برای سایر دستگاه ها الگویی مناسب باشد.
در این جلسه كه وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، كشور، نفت، راه و شهرسازی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی نیز حضور داشتند، دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گزارشی از روند اجرا و پیگیری مصوبات گذشته ستاد ارائه كرد.
همچنین گزارشی از جلسات برگزار شده برای طراحی نظام رعایت رویكردهای اقتصاد مقاومتی ارائه و برنامه ریزی دبیرخانه ستاد برای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حصول اطمینان از انطباق اقدامات و فعالیت های دستگاه های اجرایی با سیاست های اقتصاد مقاومتی تشریح شد.




تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن