تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813304593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیانیه کانون کارگزاران درباره درگیری اخیر


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بیانیه کانون کارگزاران درباره درگیری اخیر
کانون کارگزاران رسمی فوتبال ایران با انتشار بیانیه‌ای به درگیری مهاجم تیم تراکتورسازی با یکی از کارگزاران رسمی فیفا واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، بعد از درگیری فرزاد حاتمی مهاجم تیم تراکتورسازی با یکی از ایجینت‌های فوتبال، کانون کارگزاران رسمی فوتبال ایران در این رابطه بیانیه‌ای صادر کرد.
در این بیانیه آمده است: جمعه شب یک اتفاق بسیار تلخ برای جامعه کارگزاران رسمی فوتبال ایران رخ داد، اتفاقی که متاسفانه آنطور که این بخش خانواده فوتبال انتظار داشت مورد توجه فدراسیون فوتبال، رسانه‌ها و ارگان‌های انضباطی قرار نگرفت. ضرب و شتم یکی از کارگزاران رسمی و تحصیل کرده فوتبال ایران توسط یکی از بازیکنان لیگ برتری یک بار دیگر نادیده گرفتن جایگاه کارگزاران رسمی فوتبال در ایران را نشان داد.
در شرایطی که در فوتبال حرفه‌ای دنیا، جایگاه کارگزاران رسمی فوتبال کاملا تعریف شده است و تمامی باشگاه ها و بازیکنان با احترام به کارگزاران از پتانسیل این افراد برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند، اما در ایران همواره باشگاه و بازیکنان به خود اجازه می دهند به این افراد که عمدتا افرادی تحصیل کرده و قانونمند دارند توهین کنند و بدترین اتهام ها را نثار آنها کنند. "دلال" خواندن کارگزاران رسمی فوتبال متداول ترین توهینی است که همواره به کارگزاران رسمی فوتبال در ایران می‌شود و مربیان و باشگاه ها بعضا در ناکامی‌هایشان ساده ترین کار را متهم کردن کارگزاران می دانند.
با این حال اتفاقی که جمعه شب رخ داد فراتر از این توهین های همیشگی بود و فرزاد حاتمی، بازیکن تراکتورسازی تبریز به خود این اجازه را داد تا در انظار عمومی یکی از کارگزاران رسمی فیفا و فدراسیون فوتبال ایران را مورد ضرب و شتم قرار دهد. آقای حاتمی در گذشته با این ایجینت رسمی فوتبال همکاری داشته‌ و پس از مدتی این همکاری قطع می شود. حال این سوال پیش می آید که یک بازیکن فوتبال چگونه باید این حق را برای خود قائل شود تا با برخورد فیزیکی بخواهد اختلافات خود با یک کارگزار را تلافی کند؟
در کنار این رفتار زشت و غیر اخلاقی، آقای حاتمی اتهاماتی هم متوجه این ایجینت کرده است؛ اینکه این ایجنت برای منحرف کردن ذهن چند بازیکن تراکتورسازی قبل از بازی استقلال در محل اردوی این تیم حاضر شده است. در واقع بازیکن ضارب غیر مستقیم مضروب را متهم کرده با قصد تبانی و زدوبند به محل اقامت بازیکنان تراکتورسازی آمده است. آیا ایشان برای اتهام خود مدرکی هم دارد؟
آنچه برای همه اهالی فوتبال مشخص است تماس مستمر یک کارگزار رسمی فیفا با بازیکنانش یک اتفاق مرسوم تلقی می شود. این ایجنت برای ملاقات با دو بازیکن خود که در عضویت باشگاه تراکتورسازی هستند دو شب قبل از بازی این تیم با استقلال به محل اسکان بازیکنان رفته است، کاری که تمامی کارگزاران انجام می دهند به ویژه برای ملاقات با بازیکنانی که در تیم های خارج از تهران فعالیت دارند.
مطمئنا یکی از وظایف کارگزاران رسیدگی همیشگی به امور بازیکنان شان است و هیچ قانونی برای منع این کار وجود ندارد. در این میان آقای حاتمی که پیش از این هم سوابقی در بی انضباطی در کارنامه شان دیده می‌شد در یک عمل غیر انسانی در راستای تسویه حساب شخصی خود با این ایجنت، به او حمله ور شده و وی را مورد ضرب و شتم قرار داده است. حاتمی در ادامه برای توجیه رفتار زشت خود سناریو حمایت از بازیکنان تراکتورسازی و دور کردن حاشیه ها را ساخته است تا اینگونه با مطرح کردن شائبه تبانی خود را در چشم هواداران تراکتورسازی بازیکنی متعصب جلوه دهد.
کانون کارگزاران رسمی فوتبال ایران ضمن حمایت کامل این کارگزار رسمی فیفا رفتار غیر اخلاقی فرزاد حاتمی را شدیدا محکوم می کند و از باشگاه تراکتورسازی و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواستار بررسی دقیق این موضوع و برخورد با بازیکن خاطی تراکتورسازی است.

19:06  1395/02/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن