تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804724658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفیعی: شادی نکردنم ربطی به قرمز و آبی نداشت


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رفیعی: شادی نکردنم ربطی به قرمز و آبی نداشت
هواداران استقلال منتظر برد تیمشان بودند و من به احترام آنها خوشحالی نکردم. این موضوع هیچ ربطی به قرمز و آبی بودن من نداشته و ندارد.

سروش رفیعی به عنوان بهترین بازیکن دیدار حساس تراکتورسازی و استقلال شناخته شد. تلاش این بازیکن برای گل زدن به استقلال و در نهایت شادی نکردنش باعث شد تا حدس و گمان های در باره او زده شود. رفیعی به سوالات ما با حوصله پاسخ می دهد. پسر مودب و خوش تکنیک شیرازی خواسته ای هم از مسئولان دارد.
همه حرفها فقط جوسازی بود
قبل از هر چیزی به هواداران تراکتورسازی تبریک می گویم. امیدوارم روزهای خوبی برای تراکتورسازی و هوادارانش رقم بخورد. ما برنامه ریزی خوبی برای بازی با استقلال داشتیم وخب به خاطر حرف و حدیث های فراوانی که به وجود آمده بود، مجبور بودیم باتمام توان بازی کنیم و خدا را شکر می کنم که شرمنده هواداران نشدیم و همه حرفهای هم که زده می شد، معلوم شد که جزء جوسازی و حاشیه سازی نبود.
عملکرد بچه ها استثنایی بود
گلی که من زدم حاصل تلاش بچه ها بود، گل من استثنایی نبود بلکه عملکرد تک تک بازیکنان استثنایی بود، نه تنها در این دیدار بلکه در دیدارهای قبلی در لیگ قهرمانان هم آنها عالی کار کردند. هوادارانی که دنبال فوتبال پاک بودند، از این بازی لذت بردند، استقلالی ها هم یک بازی خوب از تیمشان دیدند و شاهد بودیم که چطور بازی هم با کیفیت بود و هم گلهای زیادی داشت.
به احترام هواداران استقلال شادی نکردم
در باره شادی نکردن بعداز گل باید کامل توضیح بدهم، شاید برخی ها فکرهای بکنند. اما شادی نکردن من فقط و فقط دو دلیل داشت، اول اینکه کلاً شادی خاصی بعداز گل ندارم وحتی بازیهای گذشته را هم ببینید همین طور بوده است و دوم اینکه به احترام هواداران استقلال خوشحالی نکردم، اعتقاد دارم خوشحالی من وقتی باعث ناراحتی خیلی ها می شود، اجازه این کار را ندارم. هواداران زیادی منتظر برد تیمشان بودند و من به احترام آنها خوشحالی نکردم و هیچ ربطی به قرمز و آبی نداشته و ندارد.
این روزها تنها دغدغه ام تیم ملی است
من از روز اول به عشق هواداران این تیم تمام توانم را گذاشتم و خدارا شاهد می گیرم که بیشتر از تیمهای سابقم برای موفقیت تراکتورسازی تلاش کردم و البته همه اینها را وظیفه خودم می دانستم و می دانم، اما تنها نگرانی و دغدغه ای که اکنون دارم و شاید تنها خواسته ام باشد، این است که بتوانم برای تیم ملی کشورم هم به میدان بروم و همین زحمت و تلاش را برای تیم ملی کشورم انجام دهم. بعداز اتمام بازیهای لیگ برتر قریب به اتفاق بازیکنان سرباز، خدمتشان تمام می شود وکار تیم ملی شروع خواهد شد، امیدوارم من هم بتوانم واجازه داشتم باشم در خدمت تیم ملی کشورم باشم.
استقلال بازی آخر را می بازد و ما سهیمه می گیریم
ما برای کسب سهمیه یک بازی بیشتر فرصت نداریم و تلاش می کنیم دراین بازی هم هر سه امتیاز را بگیریم، بستگی به دیگر مدعیان دارد و باید منتظر بازیهای آخر باشیم اما امیدوارم بتوانیم باردیگر این سهیمه را کسب کنیم. به نظرم استقلال بازی آخر را هم از دست بدهد و در این صورت ما شانس بسیار زیادی خواهیم داشت.
مشخص شدن قهرمان در هفته آخر نشانه پیشرفت فوتبال است
خوشحالم که فوتبال ما به جای رسیده که حتی تا آخرین هفته هم نمی توان گفت چه تیمی برنده است. شما نگاه کنید امسال خوشبختانه همه تیم ها خوب کار کردند حتی حالا هم که فقط دو تیم شانس قهرمانی دارند، باز هم به جرات نمی توان از یک تیم نام برد. این باعث خوشحالی است و امیدوارم به جای اینکه منتظر قهرمانی یک تیم باشیم، شاهد پیشرفت فوتبال در لیگ برتر باشیم این نوید خوبی برای فوتبال کشورمان است.
هواداران هر دو تیم لذت بردند
متاسفانه هنوز باور نکردیم که فوتبال ما حرفه ای است و هر کسی که بیشتر زحمت بکشد نتیجه اش را می بیند و اصلا قرار نیست تیمی هزینه کند، آبرو بگذارد و به راحتی قید کسب امتیاز را بزند. هر چند من معتقدم هواداران واقعی هر دو تیم از این بازی لذت بردند و معتقدند که سه امتیاز حق تراکتورسازی بود.

17:21  1395/02/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن