تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803670105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماجرای کلاهبرداری سه میلیاردی از بازیگر زن / می‌خواهم در مترو دستفروشی کنم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ماجرای کلاهبرداری سه میلیاردی از بازیگر زن / می‌خواهم در مترو دستفروشی کنم
نوروزی فر گفت: یکی از آقایانی که زمانی در سینما جزو بچه ‌های صحنه بود، از 40 نفر از بچه‌های سینمایی کلاهبرداری کرد. از من هم ملکی به ارزش به 3 میلیارد تومان برد.
آفتاب :

مینا نوروزی فر بازیگر سینما و تلویزیون گفت: ماه هاست که مشغول خانه داری هستم و از کارهای تئاتری و تلویزیونی هیچ خبری نیست. همین می شود که 30نفر از بانوان سینما که بیکار شده اند نامه می نویسند. من هم به دنبال این هستم که از مترو اجازه بگیرم و بروم داخل یکی از واگن ها دستفروشی کنم.

به گزارش میزان، وی افزود: کار تنها برای یک عده خاص است و برخی از طریق دوستان خود مشغول می شوند، به همین دلیل برخی با بیکاری مواجه می شوند. در این میان عده ای می نویسند که دیگر نیکی کریمی توقع نقش عروس را ندارد. آنها نمی دانند این افرادی که اعتراض می کنند، در واقع نمی خواهند نقش یک دختر 18 ساله یا بازیگر اصلی را ایفا کنند. این افراد در واقع خواهان ایفای نقشی در جایگاه خود هستند.

بازیگر "اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند" ادامه داد: به دنبال راه اندازی شغلی برای هنرمندان بیکار هستم؛ زیرا این افراد آدم‌های محترمی هستند که بیکاری آنها را آزار می دهد. درهر شغلی به هر حال بیکاری وجود دارد اما ما نمی دانیم که چگونه تعریف کنیم که بازیگری هم شغل است. چرا برای آنها فکری نمی کنند؟ برخی تنها منبع درآمدشان همین بازیگری است.

وی ادامه داد: گاهی می بینیم عده ای وارد این کار می شوند که حتی این حرفه را نمی شناسند. اما به هر حال از طریق برخی رفاقتها وارد دنیای بازیگری و هنر می شوند. این درحالی است که امثال من مدتها در این حرفه فعالیت داشتند، بیکار هستند، البته من خودم کار تولید را هم با احتیاط انجام می دادم؛ زیرا ممکن بود پولش به من بازنگردد و نهایتا آخرین باری که با یکی از تهیه کننده ها در کار تولید همکاری داشتم آن فرد پول همه را خورد.

نوروزی فر گفت: 30 سال کار تلویزیونی انجام دادم و خود را یک بازیگر تلویزیونی می دانم. به نظرم تلویزیون از ما که در واقع کارمندانش هستیم باید حمایت می کرد که نکرد.

بازیگر" دنیای شیرین دریا" تصریح کرد: همسرم کارگردان است و متأسفانه او هم مشغول نیست. در واقع به این ترتیب امرار معاش به سختی انجام می شود. بخش زیادی ازاعتراض 30 خانم بازیگر هم به خاطر به سختی افتادن شرایط مالی و امرار معاش بود. این را هم باید بگویم یک بخشی از اموال من را کلاهبرداری کردند و یک بخش دیگری را هم که پس انداز کرده بودم، در دوران بیکاری از بین رفت.

نوروی فر ادامه داد: 2 سال است که درگیر کارهای کلانتری و دادگاه هستم. یکی از آقایانی که زمانی درسینما جزو بچه ‌های صحنه بود از 40 نفر از بچه های سینمایی کلاهبرداری کرد از من هم ملکی به ارزش 3 میلیارد تومان برد. این پول در واقع مربوط به ملک ما در فشم بود. او بعد از کلاهبرداری در فیلم‌هایی همچون "پرویز"،" در دنیای تو ساعت است؟" و " احتمال باران اسیدی" مشارکت داشت که هم اکنون متواری است. او از بچه های سینمایی خانه، مغازه، ماشین و پول کلاهبرداری کرد. بیشترین کلاهبرداریش هم از من بود.

بازیگر"شور عشق" ادامه داد: در حال حاضر کسی می تواند کار کند که خودش سرمایه گذاری کند و یا یکی از اطرافیانش در کارهای سینمایی باشند.

نوروزی فر گفت: آخرین باری که در فیلم به ایفای نقش پرداختم دریک فیلم کوتاه برای جمال شورجه درسال 94 بود و بعد از آن درهیچ کاری حضور نداشتم. من گاهی اوقات وقتی کارنامه کاریم را مرور می کنم، می بینم که کارهای خوبی زیادی در آن وجود دارد اما در این چند ساله اوضاع خراب شده و دیگر افرادی مثل من درکارها حضور ندارند. بیشتر بازیگران غیر حرفه ای حضور دارند که اتفاقا جایزه هم می گیرند.

این بازیگر خاطر نشان کرد: امیدوارم موضوعاتی همچون کلاهبرداری ریشه کن شود و فضای سالمی بوجود بیاید که نفس کشیدن در آن سخت نباشد.




تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن