تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):زيارت امام حسين عليه السلام را رها نكن و دوستان خود را هم به آن سفارش كن، كه در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812855189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه حفاظت ازتالاب های ایران درتالاب بین المللی چغاخور اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: پروژه حفاظت ازتالاب های ایران درتالاب بین المللی چغاخور اجرا می شود استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - ایرنا نوشت ، نماینده مقیم برنامه عمران سازمان ملل متحد در ایران(UNDP) گفت: پروژه حفاظت از تالاب های ایران با موضوع مدیریت تلفیقی در تالاب بین المللی چغاخور شهرستان بروجن اجرا می شود.

بالاسوبر امانیام مورالی در آیین رونمایی و اهداء لوح ذخیره گاه زیستكره تنگ صیاد سبزكوه چهارمحال و بختیاری در تالاب گندمان بروجن افزود: این پروژه تمركز بر روش های مبتنی بر اكوسیستم و اكولوژی اجرا می شود.
وی، از تهیه طرح حفاظت از تالاب بین المللی چغاخور و ارائه آن برای تائید نهائی به سازمان حفاظت محیط زیست ایران خبرداد و اظهار داشت: ذخیره زیستكره تنگ صیاد - سبزكوه یازدهمین ذخیرگاه كشور ایران است كه در یونسكو به ثبت رسیده و دارای ارزش زیست محیطی فراوانی است.
مورالی افزود: این ذخیرگاه مانند ذخیرگاه توران، پریشان و میانكاله دارای ارزش زیست محیطی فراوانی است چراكه دارای گونه‌های نادر و كمیاب گیاهی بوده و حفاظت از این سرمایه ضروری است.
وی ایران را از اعضای پیشگام در مباحث حفظ محیط زیست در جهان دانست و یادآور شد: درحوزه حفاظت از محیط زیست جامعه محلی، محور اصلی حفاظت به شمار می رود و هم اكنون سه پروژه مهم منارید و جایكا و همچنین مدیریت تالاب و پروژه حفاظت از تنوع زیستی زاگرس در استان چهارمحال وبختیاری با مشاركت مردم در دست اجراست.
نماینده مقیم برنامه عمران سازمان ملل متحد در ایران افزود: پروژه بین المللی منارید و جایكا هم اكنون در مرحله توسعه و تعمیم در سایر مناطق ایران است .
مورالی ادامه داد: موضوع اصلی در پروژه های محیط زیست در ایران مدیریت تلفیقی با مشاركت مردم است كه سازمان های مختلف در این زمینه همكاری دارند.
گفتنی است ،  در این آیین لوح ذخیره گاه زیستكره تنگ صیاد سبزكوه استان چهارمحال وبختیاری كه از سوی یونسكو صادر شده، ‌به معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست كشور، اهداء شد كه دكتر ابتكار این لوح را به استاندار چهارمحال وبختیاری اهداء كرد.
آیین رونمایی و اهدای لوح ذخیره گاه زیستكره تنگ صیاد سبزكوه استان چهارمحال وبختیاری روز شنبه با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست كشور، مسوولانی از یونسكو و استان چهارمحال وبختیاری در تالاب گندمان شهرستان بروجن برگزار شد.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 - 09:28:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن