تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819440335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراکسیون امید، اکثریت مجلس است


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
فراکسیون امید، اکثریت مجلس است
فراکسیون امید، اکثریت مجلس است رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، گفت: به دنبال تفرقه در بیرون و درون مجلس نخواهیم بود.



به گزارش فرهنک نیوز، محمدرضا عارف منتخب اول مردم تهران در مجلس دهم و رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان امروز در نشست هم‌اندیشی فراکسیون امید با بیان این مطلب که رای مردم در خرداد 92 نشاندهنده دوری و بیزاری مردم از قانون‌گریزی، افراط و تندروی بود، اظهار داشت: این رای در اسفند 94 و اردیبهشت 95 تکرار شد و مهر تاییدی بر همان خواسته‌ها و مسیر بود.

وی رای مردم در خرداد 92 به روحانی را خواسته مردم برای بازگرداندن زمام امور به مدار عقلانیت توصیف کرد و افزود: در این روز اکثریت مردم به افراط و تندروی نه گفتند و جریان اصلاح‌طلب و حامیان تدبیر و امید با فهم این واقعیت توانستند در انتخابات مجلس در جهت خواست مردم گام بردارند.

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان تاکید کرد: پیروزی اصلاح‌طلبان و حامیان دولت برغم رد صلاحیت‌ها آن هم در شرایط نابرابر رخ داد و باید قدردان رهنمودهای رهبر انقلاب بود که با دعوت عام از شهروندان برای حضور در انتخابات و اعلام حق‌الناس بودن رای مردم از سوی ایشان زمینه را برای خلق این حماسه ماندگار فراهم کردند.

عارف ضمن قدردانی از وزارت کشور و دولت در برگزاری انتخابات مجلس دهم، تصریح کرد: ما به درستی دریافتیم که مردم چه می‌خواهند. دریافتیم که باید به دولت منتخب مردم در جهت رسیدن به اهداف کمک کرد و اصلاحات، اعتدال و میانه‌روی را مبنای هر حرکت سیاسی قرار دهیم.

وی با اشاره به این مطلب که در لیست امید بنا بر همدلی و هماهنگی گذاشته شده است و فراکسیون امید برای تشکیل مجلسی قانون‌گرا در طراز قانون اساسی و آموزه‌های امام و رهبری تلاش خواهد کرد، اظهار داشت: از یاد نبریم که رسیدن ما به این نقطه مرهون توصیه‌های بزرگان، دلسوزان کشور، نخبگان و فعالان اجتماعی و فرهنگی کشور بود. همچنین باید قدردان نامزدهایی باشیم که برغم کنار رفتن از عرصه رقابت اما کنار نرفتند و در رسیدن به هدف به ما کمک کردند.

منتخب اول مردم تهران در مجلس دهم، با بیان این مطلب که نشست فراکسیون امید حاصل خرد و اقدام جمعی است، گفت: ما به دنبال آن هستیم که نشان دهیم که این نظام و قانون اساسی ظرفیت آن را دارد که به خوبی به خواسته‌های ملت پاسخ دهد و فراکسیون امید به عنوان اکثریت مجلس به دنبال تفاهم و گفت‌وگوی ملی خواهد بود. با احترام به اختلاف‌نظرها و اختلاف دیدگاه‌ها در پی آن هستیم که یک سازوکار دموکراسی در مجلس فراهم کنیم.

عارف تصریح کرد: ما هیچ‌گاه به دنبال تفرقه در بیرون و درون مجلس نخواهیم بود و با تکیه بر هویت سیاسی در جهت همراهی دولت و پشتیبانی از وحدت ملی و تامین کننده مصالح ملی حرکت خواهیم کرد و در کنار کسانی که افراط را خطر عمده کشور می‌دانند دولت را به موقعیت و موفقیت به دوران پسابرجام سوق خواهیم داد.
 

منبع: تسنیم


95/2/18 - 15:58 - 2016-5-7 15:58:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن