تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813353727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هضم غذا مانع از چاق شدن افراد می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
هضم غذا مانع از چاق شدن افراد می‌شود
هضم غذا مانع از چاق شدن افراد می‌شود یک کارشناس طب سنتی گفت: در طب سنتی اگر هضم معده خوب صورت پذیرد, فرد لاغر می‌شود و هضم خوب معده مانع چاق شدن افراد خواهد شد.



به گزارش  فرهنگ نیوز, سید جواد علوی درباره راه کاری برای لاغر شدن, اظهار داشت: در طب سنتی اگر هضم معده خوب صورت گیرد, فرد لاغر می‌شود و هضم خوب معده مانع چاق شدن افراد می‌شود.

معرفی دم نوشی برا لاغر شدن

به گفته وی دم نوش‌هایی مانند مخلوط سیاه دانه+اویشن+زنیان را با عسل نیم ساعت قبل از غذا و نیم ساعت بعد از غذا خورده شود, بسیار لاغر کننده است چرا که خوردن این دم نوش‌ها تقویت کننده معده بوده و هضم غذا را بهبود می‌بخشد.

این کارشناس طب سنتی ادامه داد: برای تهیه این دم نوش باید یک قاشق غذاخوری از مخلوط گیاهانی که گفته شد با یک لیوان آب جوش دم کرده و آن را صاف کنند نیمی از آن را نیم ساعت قبل از غذا و مابقی را نیم ساعت بعد از غذا خورده شود, که فواید زیادی برای بدن دارد هم موجب رفع چربی خون, درد مفاصل, لاغری, رفع نفخ و .....مفید است.

مصرف روزانه سیب نیز در حفظ سلامتی بدن نقش بسزایی دارد

علوی عنوان کرد: مصرف روزانه سیب نیز در حفظ سلامتی بدن نقش بسزایی دارد. سیب مفرح و نشاط آور است و در رفع افسردگی و ناراحتی‌های روانی نقش دارد و یک لاغر کننده بسیار خوب است.

وی خاطرنشان کرد: بهتر است سیب را به صورت رنده شده همراه با کمی گلاب،زعفران،عسل مصرف کرد. مصرف سیب به صورت رنده شده بسیار به پاکسازی بدن از سموم کمک می کند البته بهتر است پوست سیب گرفته شود.

سیب از بروز خارش و خشکی پوست پیشگیری می‌کند

این کارشناس طب سنتی یاداور شد: سیب از بروز خارش و خشکی پوست پیشگیری می‌کند به این ترتیب که حداقل 2 ساعت بعد از شام رنده سیب با گلاب و عرق بیدمشک مخلوط کرده و مصرف شود البته باید اشاره کرد که سیب در رشد کودکان بسیار موثر است.
 

منبع: تسنیم


95/2/18 - 11:24 - 2016-5-7 11:24:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن