تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817162772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معلمان دانش آموزان با نیاز های ویژه گل سرسبد معلمان کشورهستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معلمان دانش آموزان با نیاز های ویژه گل سرسبد معلمان کشورهستند وزیر آموزش وپرورش درجمع معلمان آموزش وپرورش استثنایی خراسان رضوی بیان کرد: معلمان دانش آموزان با نیاز های ویژه گل سرسبد معلمان کشورهستند.
۱۳۹۵ شنبه ۱۸ ارديبهشت ساعت 08:32

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از  خراسان رضوی ، با حضور  علی اصغر فانی وزیر آموزش وپرورش  و مجید قدمی معاون وزیر ورییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی ودکترحسینی مدیر کل آموزش وپرورش خراسان رضوی مراسم تجلیل از معلمان منتخب استانی، منطقه ای وکشوری آموزش وپرورش استثنایی خراسان رضوی درمحل سالن اجتماعات مرکزاستثنایی سوم شعبان مشهدمقدسبرگزارشد.
 فانی دراین مراسم مهمترین موضوع وبرنامه ی کاری آموزش وپرورش را اجرای سند تحول بنیادین عنوان کرد.
علی‌رغم مشکلات و معضلات آموزش و پرورش،دانش‌آموزان بانیازهای ویژه دراولویت قراردارند
وی با اشاره به تلاش های معلمان در سراسر کشور گفت:  105 هزار واحد مدرسه در سراسر كشور فعالیت دارند ودردورترین نقطه ی کشور گاهی  تنها نماد نهادحاکمیتی پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی است که بر فراز مدارس به اهتزاز درآمده است وجا دارد ما مرهون معلمان  باشیم.
 عضو کابینه ی تدبیر وامید افزود: امام راحل (ره) رسیدگی به معلولین را خدمت به نبی اکرم(ص) بیان فرمودند که این موضوع اهمیت وجایگاه کار برای دانش آموزان با نیازهای ویژه را درنظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی نشان می دهد.
وزیر آموزش وپرورش درادامه با بیان این نکته که همه معلمان زحمت‌کش هستند اما معلمان آموزش استثنایی به‌صورت ویژه و خاص تلاش می‌کنند، گفت: معلمان آموزش استثنایی خدمتی بزرگ به فرزندان با شرایط ویژه در زمینه تعلیم و تربیت  به عهده دارند.
وی افزود:معلمان گل ومعلمان استثنایی گل سرسبد معلمان و آموزش وپرورش کشور هستند ،خطاب به معلمین دانش آموزان استثنایی افزود: من امروز آمده ام تا نسبت به شما معلمین عزیز دانش آموزان با نیازهای ویژه که تلاش مضاعف ودلسوزانه دارید ادای احترام وکرنش نمایم.
وی افزود: برای دست بوسی به اینجا آمده ام و تلاش و زحمات همه معلمان را در بخ شهای مختلف روستایی، شهری، عشایری و ...پاس داشته واز همه معلمان  تقدیر می كنم.
فانی  گفت: خدمتگذار معلمان هستیم و امیدواریم بتوان گامهای موثرتری در عرصه خدمت به دانش آموزان استثنایی برداشت.
 آموزش وپرورش استثنایی خراسان رضوی در میان سایر استانهای كشور بر اساس شاخصهای عمومی و اختصاصی مقام نخست را كسب كرده است.
مجید قدمی رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشورنیز دراین مراسم به با بیان اینکه 73 هزار دانش‌آموز در مدارس استثنایی تحصیل می‌کنند، گفت: ما در کشورمان مدارس ویژه دانش‌آموزان استثنایی داریم ولی اعتقاد داریم که دانش‌آموزی در این مدارس باید تحصیل کند که امکان تحصیل در مدارس عادی را ندارد.
معاون وزیر آموزش وپرورش درادامه به توفیقات این سازمان اشاره کرد وگفت: درشاخص های عمومی واختصاصی آموزش وپرورش استثنایی خراسان رضوی مقام اول را به دست آورده است که جای تقدیر دارد.
وی با اشاره به این که طی  دوسال گذشته بودجه آموزش وپرورش استثنایی در دولت تدبیر وامید 3برابر شده است افزود:حمایت از دانش آموزان با نیازهای ویژه از جمله عمل جراحی ، تهیه ویلچر وتبلت برای نیمه بینایان بیش از 2 میلیارد و500میلیون تومان هزینه شده است.
رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور ارائه کتاب‌های درسی این دانش‌آموزان همزمان با آغاز سال تحصیلی رااز جمله اقدامات انجام شده در حوزه آموزش وپرورش استثنایی پس از افزایش بودجه این سازمان عنوان کرد وافزود: پیش از این، کتاب‌های درسی در زمان مناسب به دست دانش‌آموزان استثنایی نمی‌رسید و معلمان با مشکل روبه‌رو بودند.

وی ارتقای سنجش کیفی و الکترونیکی بخش‌های مختلف، تولید محتوا برای معلمان و مربیان دانش‌آموزان دیرآموز را از جمله اقدامات در دستور کار پس از افزایش بودجه آموزش وپرورش استثنایی اعلام کرد و گفت: محتوا تولیدی آماده شده برای دانش‌آموزان دیرآموز سال تحصیلی آینده در اختیار مربیان و معلمان قرار می‌گیرد.

قدمی درپایان به پرداخت حق و حقوق معلمان آموزش استثنایی اشاره و بیان‌کرد: برای پرداخت حق و حقوق معلمان آموزش استثنایی 80 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی در زمینه رفع مشکل سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی تصریح کرد: سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی مناطق محروم به صورت 100 درصدی تامین شده است.
80درصد فضاهای آموزش وپرورش استثنایی کشور توسط خیرین ساخته شده است
 سید جواد حسینی نیز به فضاهای آموزش وپرورش اتستثنایی کشور اشاره کرد وگفت: 80درصد فضاهای آموزش وپرورش استثنایی کشور توسط خیرین ساخته شده است.
امسال 76 دانش‌آموز استثنایی خراسان رضوی به مراکز آموزش عالی راه پیدا کردند
رییس آموزش وپرورش استثنایی خراسان رضوی نیز دراین مراسم با تقدیر از همه ی معلمان سختکوش استثنایی گفت:معلم استثنایی کاشف استعدادهای دانش آموزانی است که با نارسایی روبرو هستند وبا تلاش خود این دانش اموزان را اعتلا می بخشند.
مهین توکلی افزود: 7هزار و520دانش آموز در120مرکزمستقل آموزش وپرورش استثنایی و46 کلاس خاص وحدود   5هزار دانش آموز دارای مشکلات ویژه یادگیری  در47 مرکز خدمات  آموزشی وتوانبخشی دریافت می کنند که بالغ بر14هزار دانش آموز می باشد.
رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی‌گفت: هزار و 900 دانش آموز تلفیقی نیز در کنار دانش‌آموزان معمولی  در این استان مشغول به تحصیل هستند.
وی افزود:درسال جاری 6مرکز به مراکز آموزش وپرورش استثنایی استان افزوده شد و13 مرکز آموزش ویژه یادگیری وجدید الاحداث استثنایی نیزبا وجود تنگناهای مالی با همت خیرین مدرسه ساز واداره کل نوسازی وتجهیز مدارس استان  درحال اجراست که تا تابستان به بهره برداری خواهد رسید .
توکلی افزود: امسال نیز چهار مدرسه، پنج مرکز آموزشی، هفت سالن ورزشی و یک استخر ویژه دانش آموزان استثنایی در خراسان رضوی به بهره برداری می رسد که این مراکز به همت خیرین احداث شده است.
وی با بیان اینکه 76 دانش‌آموز استثنایی خراسان رضوی به مراکز آموزش عالی راه پیدا کردند،گفت: همچنین دانش‌آموزان این استان در مسابقات فرهنگی و هنری کشور در 37 رشته حائز رتبه‌های برتر شدند.
رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: پرونده هزار و 256 دانش‌آموز استان به سازمان آموزش استثنایی کشور  برای دریافت کمک‌های توان بخشی ارسال شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن