تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815480092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گودرزی: سرانه فضای ورزشی تا پایان فعالیت دولت به 80 سانتی‌متر می‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گودرزی:سرانه فضای ورزشی تا پایان فعالیت دولت به 80 سانتی‌متر می‌رسد
خبرگزاری فارس: سرانه فضای ورزشی تا پایان فعالیت دولت به 80 سانتی‌متر می‌رسد
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه دانشگاه‌ها نسبت به استانداردهای مراکز مختلف در ایران اسلامی از کیفیت‌های بیشتری برخوردار هستند، گفت: سرانه فضای ورزشی تا پایان فعالیت دولت به 80 سانتی‌متر می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمود گودرزی عصر امروز در آیین افتتاح استخر سرپوشیده «خلیج فارس» که در تالار فرهنگ پردیس فارابی دانشگاه تهران در قم برگزار شد، با بیان اینکه دانشگاه‌ها نسبت به استانداردهای مراکز مختلف در ایران اسلامی از کیفیت‌های بیشتری برخوردار هستند، اظهار کرد: سرانه فضای ورزشی استان قم 40 سانتی‌متر بوده و طی یک سال اخیر سه سانتی‌متر به این آمار اضافه شده است.
وی با اشاره به اینکه میانگین سرانه فضای ورزشی در کشور 73 سانتی‌متر است، اضافه کرد: دانشگاه تهران از سرانه قابل قبولی برخوردار است، اما می‌توانیم این سرانه را افزایش دهیم.
وزیر ورزش و جوانان دولت تدبیر و امید عنوان کرد: تا پایان برنامه چهارم سرانه ورزشی کشور باید به یک متر می‌رسید، اما در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید این آمار به صورت میانگین نزدیک به 62 سانتی‌متر بوده؛ با وجود اینکه استان تهران از بخش‌های برخوردار کشور محسوب می‌شود، اما سرانه ورزشی در این استان 33 سانتی‌متر بوده است.
این مسئول، امر به ورزش را امر به معروف خواند و ادامه داد: سلامت جسمی، سلامت روانی افراد را تأمین می‌کند و با سلامت روان توان بهره‌وری افراد در امور مختلف افزایش می‌یابد، امیدواریم تا پایان فعالیت دولت تدبیر و امید این سرانه را در کشور به بالای 80 سانتی‌متر برسانیم. 
انتهای پیام/78023/ذ20

95/01/24 :: 18:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن