تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819231979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتبار 720 میلیارد ریالی برای تکمیل پروژه های عمرانی خراسان شمالی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اعتبار 720 میلیارد ریالی برای تکمیل پروژه های عمرانی خراسان شمالی مدیرکل آموزش وپرورش استان خراسان شمالی از تخصیص 720 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت پروژه های عمرانی در سال های 94 و95 خبر داد
۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۶ ارديبهشت ساعت 09:42

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، براتعلی حاتمی در همایش استانی تجلیل از معلمان نمونه دربجنورد اظهاركرد :41 پروژه در سال 94 از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

  مدیرکل آموزش وپرورش استان خراسان شمالی تصریح كرد : در سفر رئیس جمهور درسال 94 به استان دستور حذف مدارس خشتی وگلی وساخت 83 مدرسه داده شد که در سال جاری عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

  حاتمی خاطرنشان كرد : با توجه به نبود ساختار تشکیلاتی مناسب متناسب با عشایر تلاش کرده ایم  ومدارس شبانه روزی در منطقه مراوه تپه برای تحصیل دانش آموزان متوسطه اول احداث کدره ایم  ولی به دلیل پراکندگی روستایی در مسیر کوچ عشایر نیاز به مساعدت ویژه ای داریم.

  وی ادامه داد : اعتبارات اختصاص پیدا کرده به آموزش وپرورش قبل از دولت یازدهم 9درصد بوده که در این رغم دردوسال ونیم گذشته به 11 و 7 دهم درصد از بودجه کل کشور رسیده است.

حاتمی افزود : جذب دانش آموزان پایه اول ابتدایی 99 درصد ودرکل دانش آموزان آموزش ابتدایی 98 درصد بوده است  ودر پوشش کمی وکیفی مناطق محروم جزء معاونت های برتر کشور هستیم.

مدیرکل آموزش وپرورش استان خراسان شمالی ادامه داد : دومین استان به لحاظ تعداد دانش آموزان روستایی نسبت به آمار دانش آموزان شهری هستیم وهمچنین سومین استان در پراکندگی روستاها را دارا می باشیم که این نیازمند توجه جدی به مشکلات استان خراسان شمالی  است.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن