تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819759753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسامی 14 ملی‌پوش والیبال در اردوی فرانسه


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: رائول لوزانو اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان را برای شرکت در اردوی تدارکاتی و دو بازی دوستانه ایران و فرانسه انتخاب و معرفی کرد.
تیم ملی والیبال ایران روز دوشنبه 20 اردیبهشت راهی پاریس می‌شود تا در دو دیدار دوستانه به مصاف تیم ملی والیبال فرانسه برود. ملی‌پوشان کشورمان ساعت 7:30 صبح 20 اردیبهشت از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را ترک می‌کنند و ساعت 11:15 به وقت محلی به پاریس خواهند رسید و دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی فرانسه در شهرهای تور کایینگ و هارنس برگزار خواهند کرد.

رائول لوزانو(Raúl Lozano) سرمربی تیم ملی کشورمان پس از پایان تمرین عصر چهارشنبه، اسامی 14 بازیکن را برای حضور در این اردوی برون‌مرزی و برگزاری دو بازی دوستانه با تیم ملی فرانسه انتخاب کرد.

اسامی این 14 نفر به شرح زیر است:

سعید معروف، مهدی مهدوی، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد قائمی، میلاد عبادی‌پور، مجتبی میرزاجانپور، حمزه زرینی، سیدمحمد موسوی، عادل غلامی، آرمین تشکری، مصطفی شریفات، فرهاد ظریف و مهدی مرندی.

تیم ملی والیبال ایران خود را برای مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو آماده می‌کند. این رقابت‌ها از هشتم خردادماه با حضور هشت تیم ایران، فرانسه، کانادا، لهستان، ونزوئلا، چین، استرالیا و ژاپن (میزبان) در توکیو آغاز می‌شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir






تیم ملی والیبال
   زیر مجموعه: ورزش دسته: سایر ورزش ها 

بازدید: 8

منتشر شده در 1395/02/16  





1395/02/16
###12##12###





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن