تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819967701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زیان ۳۱۹ هزار میلیون ریالی بخش کشاورزی آذربایجان غربی در اثر بارش ها


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: رئیس جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی گفت: در اثر بارش باران در فروردین امسال ۳۱۹ هزار میلیون ریال به بخش کشاورزی استان آذربایجان غربی خسارت وارد شده است.
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اسمعیل کریم زاده با اشاره به مدیریت مواقع بحرانی در این سازمان اظهار داشت: پیشگیری، آمادگی، مقابله و بازنمایی و بازتوانی در هریک از مراحل چهار راهکار جهاد کشاورزی در مدیریت بحران هستند که هر کدام به تناسب اعتبار موجود اجرا می شوند. وی با تشریح خسارت وارد شده در اثر بارش های اخیر بیان کرد: بر اساس گزارش های رسیده از شهرستان های میاندوآب، شاهین دژ، بوکان، سردشت و مهاباد در سه هزار و 702 هکتار از اراضی زراعی با پیش بینی تولید 44 هزار تنی، 245 هزار میلیون ریال خسارت وارد شده است. کریم زاده با اذعان به گسترده بودن خسارت وارده به باغ ها، دام و طیور و تاسیسات کشاورزی افزود: در سطح 594 هکتار از باغ ها با پیش بینی تولید بیش از دو هزار و 500 تنی به ارزش اقتصادی 32 هزار میلیون ریال، دام و طیور سه هزار و 580 هزار میلیون ریال و تاسیسات کشاورزی، منابع آبی و ایستگاه های پمپاژ 38 هزار میلیون ریال خسارت وارد شده است. وی با یادآوری خسارت یک هزار و 400 هزار میلیون ریالی سرمازدگی در اسفند ماه سال گذشته در استان به جز در شهرستان چالدران بیان کرد: محصولات زراعی در سطح 34 هزار هکتار با پیش بینی تولید بیش از پنج هزار تنی 63 هزار میلیون ریال، محصولات باغی در سطح بیش از 11 هزار هکتار و با پیش بینی تولید 356 هزار تنی 1300 هزار میلیون ریال خسارت وارد شده است.
[ مشاهده متن کامل خبر زیان ۳۱۹ هزار میلیون ریالی بخش کشاورزی آذربایجان غربی در اثر بارش ها در خبرگزاری بسیج ]


چهارشنبه ، ۱۵اردیبهشت۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن