تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815426052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارات تند ترامپ مصرف داخلی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اظهارات تند ترامپ مصرف داخلی دارد
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است شیوه تبلیغات انتخاباتی در آمریکا فضا را به‌گونه‌ای می‌کند که نامزدها تحت‌تأثیر هیجانات ادعاهای عجیبی داشته باشند که توقف برجام یکی از این تأثیرات است.
کد خبر: ۵۸۵۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲ - 02 May 2016


عباسعلی منصوری آرانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت تعهدات بین المللی را دارای چارچوب و قواعد خاص دانست و گفت: بر این اساس حتی تغییر دولت ها نیز نمی تواند این اصول را خدشه دار کند و رؤسای جمهور جدید نیز مکلف به رعایت و اجرای قوانین بین المللی هستند.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: در این بین با وجود بی اعتمادی که به آمریکا داریم این کشور خود را از این بی حیثیت تر نمی کند که در صدد نقض تعهدات برآید چرا که آثار بسیار مخربی را برای او به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه به یکی از مفاد برجام مبنی بر نقض این موافقتنامه از سوی هر یک از طرفین اشاره و عنوان کرد: در برجام آمده است اگر هر یک از طرفین بندی از مفاد برجام را نقض کند، همه چیز به نقطه نخست باز می گردد ضمن اینکه اظهارات ترامپ در خصوص توقف برجام بعد از پیروزی در انتخابات مربوط به سیستم جنگ روانی داخلی آمریکاست چنانچه روند تبلیغات انتخاباتی در این کشور با بسیاری از کشورها متفاوت است.

منصوری آرانی ادامه داد: شیوه تبلیغات انتخاباتی در آمریکا به این گونه است که هیجانات زیاد بوده و در این فضا اظهارات و ادعاهای بسیاری از سوی نامزدها به خصوص درباره راه‌اندازی جنگ صورت می گیرد که عملا هیچ کاربردی در عرصه بین المللی ندارد و صرفا به علت جو سیاسی داخلی است.

وی افزود: در این فضا باید تلاش کنیم به طور صحیح در مسیر اجرای برجام پیش رفته و اظهارات نامزدهای انتخاباتی دو حزب جمهوری خواه و دموکرات را چندان جدی تلقی نکنیم چرا که این دو حزب در رقابت با یکدیگر ادعاهایی می کنند که خود آنها نیز می دانند بسیاری از آنها درست نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه در نهایت روی کار آمدن یک دموکرات یا جمهوری‌خواه برای ما تفاوتی ندارد، خاطرنشان کرد: در جریان مذاکرات هسته ای این فرصت را ایجاد کردیم که پای میز مذاکره بیاییم و به دنبال آن فرصت برد-برد برای طرفین ایجاد شد که اگر آمریکایی ها بخواهند این فرصت را از بین ببرند متضرر اصلی خواهند بود و ما به علت توانایی هایی که در دانش بومی هسته ای داریم مشکلی نخواهیم داشت و بسیار قوی تر از گذشته می توانیم در این صنعت پیشرفت کنیم.






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن