تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818862168




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیین نکوداشت و تکریم مقام و منزلت استاد در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


آیین نکوداشت و تکریم مقام و منزلت استاد در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برگزار شد استان‌ها > گیلان - به مناسبت 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم مراسم نکوداشت مقام شامخ استاد و تجلیل از بنیانگذاران و روسای پیشین دانشگاه و اساتید برگزیده دانشگاه آزاد لاهیجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین ، دکتر سهراب کردرستمی ریاست دانشگاه ضمن خیر مقدم به اساتید دانشجویان و مسئولین استانی و کشوری با تقدیر از بنیانگذاران این دانشگاه به ارایه گزارش از عملکرد مدیریتی مجموعه پرداخت. وی با اشاره به اهمیت ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش دانشگاهی و ورود به عرصه های ملی و بین المللی از عضویت مجموعه آزمایشگاهی دانشگاه لاهیجان به شبکه آزمایشگاهی معاونت راهبردی ریاست جمهوری به عنوان یکی از دستاوردها و موفقیت مهم این مجموعه نام برد. کردرستمی با تاکید بر لزوم کیفی شدن مقالات علمی جهت گیری دانشگاه را نیز توجه به کمیت با ارتقای سطح کیفی مقالات ISI تبت شده توسط اعضای هیات علمی دانست و افزود:در زمینه تالیفات علمی ،ایجاد فرصت های مطالعاتی ، ثبت اختراعات و شرکت های دانش بنیان در وضعیت مطلوبی قرار داریم.
ایشان در ادامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان را به عنوان تنها دانشگاه همکار استاندارد دراستان معرفی نمود و اضافه کرد: احداث و تجهیز آزمایشگاه تخصصی دراین حوزه گامی دیگر در راستای توسعه همه جانبه دانشگاه خواهد بود که محقق گردیده است ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان درپایان ازاخذ مجوز درمانگاه شبانه روزی خبر داد و توضیح داد:گسترش و توسعه زیر ساخت های آموزشی پژوهشی و رفاهی مطلوب است و در برنامه ریزی ماقرار دارد و امیدواریم با افزایش طرح های درآمدزا، اقتصادی و سرمایه گذاری درشرکت های دانش بنیان به رسالت خطیر خویش به نحو احسن بپردازیم و شاهد شکوفایی مرزهای دانش باشیم .

مهندس کسرایی فرماندارشهرستان لاهیجان نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم و تبریک روز معلم و استاد ، دانشگاه آزاد اسلامی رایک فرصت استثنایی برای شهرستان دانست و افزود: امیدواریم شاهد توسعه همه جانبه این
دانشگاه باشیم و از مسئولین دانشگاهی درخواست نمود که با افزودن رشته های پزشکی به تحصیلات تکمیلی دانشگاه در شهرستان یکی از بزرگترین نیازهای موجود را مرتفع نمایند




  در ادامه این مراسم پروفسور فرهاد حسین زاده لطفی معاون آموزشی وتحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با تبریک روز معلم و پاسداشت مقام استاد ارتقای سطح آموزشی دانشگاه رایکی از مهمترین اهداف این معاونت دانست و افزود: در راستای انتظاراتی که مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی از اعضای هئیت علمی خود جهت ارتقای سطح آموزشی و پژوهشی دارد در تلاش هستیم که حقوق و مزایای همکاران در دانشگاه آزاد رابه دانشگاه دولتی نزدیک نماییم و گام ها بسیار خوبی برداشته ایم و بیشترین نرخ رشد راداشته ایم که امیدواریم در آینده ای نزدیک حقوق و مزایا درتمامی دانشگاه های کشور یکسان سازی گردد.
وی با تاکید ویژه این معاونت به ارتقای سطح آموزشی و پژوهشی ،از تدوین آیین های متعدد دراین زمینه خبر داد و اضافه کرد: تشکیل کمیته ترفیع و ارتقای اعضای هئیت علمی و تدوین آیین نامه های تشویقی از جمله برنامه های در دست اقدام است.

در ادامه مراسم پروفسور فریدون رهنمای رود‌پشتی معاون برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تشکر از برگزار کنندگان این مراسم گفت: استاد منزلت متفاوتی دارد و در تمام جوامع نقش علم و آموزگاران علم برجسته است.
وی افزود: دانشگاه آزاد لاهیجان دانشگاهی جوان اما جویای نام است و به جایی رسیده است که در انجام امور بین الملل نیز وارد شده و برنامه هایی دارد و توانایی های خود را نشان داده است.
رهنمای رود‌پشتی معاون برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: برای رسیدن به اهداف و برنامه هایی که داریم نیازمند عزم همگانی و پشتکار برای عملکرد بهتر هستیم؛ اگر اساتید دغدغه پیشرفت داشته باشند قطعا به سوی آن حرکت خواهند کرد
رهنمای رودپشتی در پایان تصریح کرد: عملکرد و فعالیت اساتید هم باید آموزشی و هم پژوهشی و هم دانش بنیان باشد. در پایان این مراسم از بنیانگذاران و روسای پیشین و اساتید برگزیده تجلیل بعمل آمد سپس مسدولین حاضر در مراسم با حضور در مزار شهدای گم‌نام یاد خاطره رشادت های شهدا را گرامی داشتند.









کلید واژه ها: استان گیلان -




سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 - 06:08:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن