تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815491080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقلال اقتصادی راهکار موفقیت کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: استقلال اقتصادی راهکار موفقیت کشور است
استاندار قزوین گفت: کشور برای رسیدن به موفقیت و آرمان‌های انقلاب اسلامی باید استقلال اقتصادی داشته باشد.
به گزارش نامه‌نیوز، فریدون همتی در همایش زمزمه محبت که امشب با حضور معلمان نمونه استان قزوین در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان این استان برگزار شد، ضمن تبریک هفته معلم اظهار کرد: همه آحاد جامعه قدردان زحمات معلمان هستند.

وی با بیان اینکه نقش‌های مختلفی برای انسان‌ها وجود دارد، گفت:‌ بالاترین و برجسته‌ترین این نقش‌ها در عالم هستی معلمی است که نقش بسزایی در تعلیم و تربیت جامعه بشری دارد.

استاندار قزوین اضافه کرد: معلمان تلاش دارند دانش‌آموزان و جوانان نسل امروز را درست تربیت کنند تا جامعه به سمت توسعه و پیشرفت هدایت شود.

همتی بیان کرد: فرهنگیان در دولت تدبیر و امید رسالت و وظیفه سنگینی را بر عهده دارند و با وجود همه مشکلات و آثار تحریم بر کشور، آن‌ها در تعلیم و تربیت جوانان ذره‌ای کوتاهی نکردند.

وی با اشاره به مذاکرات انرژی هسته‌ای عنوان کرد: این مذاکرات با شجاعت و عقلانیت مسئولان مربوطه و با راهنمایی حکیمانه مقام معظم رهبری در مرحله نخست به سامان رسیده که در طول تاریخ برای ایران سربلندی داشته است.

استاندار قزوین افزود: بعد از این مذاکرات مرحله دوم اجرای برجام بوده که خود یک مسیر سخت و پرچالش است و دولت تلاش دارد تا توفیقات مهم را برای ملت رقم زند.

همتی با اشاره به اینکه سال 95 از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی، ‌اقدام و عمل» نامگذاری شده است، تصریح کرد: تحقق این مهم فصلی بزرگ، سخت و مهم توام با امیدوارکننده و آینده درخشان برای کشور به همراه دارد.

وی یادآور شد: دولت تدبیر و امید همه امکانات و اندیشه‌های خود را بسیج کرده تا بتواند به صورت هدفمند و روشن اقتصاد مقاومتی را با برنامه‌ریزی عملیاتی کند.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه ایران در حوزه‌های مختلف مانند نظامی و علم و فناوری دارای قدرت قابل توجهی است، تشریح کرد: این کشور برای رسیدن به موفقیت و آرمان‌های انقلاب اسلامی باید استقلال اقتصادی داشته باشد.

* تلاش دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی

همتی ادامه داد: دولت تدبیر و امید با تمام توان برای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب در حال اجرا و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در ابعاد مختلف است.

وی افزود: برای اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور که مسیری سخت، مهم و پیچیده است دولت تدبیر و امید از ملت انتظار دارد که این دولت را همراهی کنند و معلمان نیز در این راستا می‌توانند نقش بسزایی داشته باشند.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه اجرای اقتصاد مقاومتی تنها به وسیله دولت تدبیر و امید محقق نمی‌شود، یادآور شد:‌ این دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی نقش مهم و برجسته‌ای دارد ولی باید همه نهادها و سازمان‌های مختلف در اجرای آن کمک کنند.

همتی با اشاره به نقش مردم در اجرای اقتصاد مقاومتی بیان کرد: آن‌ها با داشتن روحیه کار و تلاش، صرفه‌جویی و اهتمام به مصرف تولید داخلی می‌توانند دولت را در اجرای این اقتصاد همراهی کنند.

وی افزود: فرهیختگان و فرهنگیان نیز می‌توانند در اطلاع‌رسانی موفقیت‌های دولت در مذاکرات هسته‌ای، ایجاد افکار عمومی و آرامش آحاد جامعه نقش بسزایی ایفا کنند.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: معلمان با پشتیبانی از برنامه‌های استان قزوین در رشد و توسعه این استان می‌توانند مسئولان را در اجرای اقتصاد مقاومتی همراهی کنند.


منبع: فارس


۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن