تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820118152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شوراها در حل مشکلات و توسعه و عمران مناطق نقش مهمی دارند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: منتخب مردم قزوین:
شوراها در حل مشکلات و توسعه و عمران مناطق نقش مهمی دارند

رازمیان


شناسهٔ خبر: 3615095 - سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۴:۱۶
استانها > قزوین

قزوین- منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک گفت: شورها به عنوان نهادی برخواسته از مردم نقش بسیار مهمی در رفع مشکلات و تسهیل در زندگی مردم و توسعه و عمران مناطق دارند. به گزارش خبرنگار مهر، سیده حمیده زرآبادی عصر دوشنبه در سفر یک روزه به بخش الموت غربی ضمن بازدید از پروژه های گازرسانی به رازمیان، عملیات احداث جاده الموت، رحیم آباد به کلاچای در جریان فعالیتهای عمرانی منطقه قرار گرفت. زرآبادی سپس با حضور در جمع اعضاء شوراهای اسلامی شهر و روستا در سالن اجتماعات آموزش و پرورش رازمیان گفت: حضور خوب و گسترده مردم در انتخابات و رای به منتخبان مسئولیت سنگینی بر دوش نمایندگان گذاشته که امیدواریم در قدردانی از همت بلند شما بتوانیم با پیگیری مشکلات منطقه دین خود را به شما ادا کنیم.

منتخب مردم قزوین با اشاره به جایگاه شوراها در حل مشکلات مردم تصریح کرد: شوراها به عنوان حلقه واسط بین مردم و مسئولان در انعکاس و پیگیری حل آنها نقش مهمی دارند و می توانند در توسعه شهری و روستایی بسیار موثر عمل کنند. وی اضافه کرد: شوراها در توزیع عادلانه امکانات در مناطق شهری و روستایی بسیار تاثیرگذارند و در تامین امنیت و تسهیل در زندگی مردم هم سهم زیادی دارند. دولت نیازمند همکاری شوراهاست زرآبادی گفت: دولت به دلیل محدودیت منابع مالی و انسانی به مشارکت و همکاری مردم و شوراها نیاز مبرم دارد و باید با اعتماد بیشتر به این نهاد مردمی آماده باشد تا مسئولیت های بیشتری به شوراها واگذار کند و از این قابلیت بیشتر استفاده کند. وی در خصوص مشکلات بخش الموت غربی هم اظهارداشت: وجود راههای ایمن و مناسب برای توسعه مناطق حیاتی است و ما هم تلاش می کنیم مشکلات موجود بویژه تسریع در احداث جاده رحیم آباد به کلاچای را که برای مردم اهمیت زیادی دار را با کمک مسئولان استانی و کشوری حل کنیم. زرآبادی تصریح کرد: شوراها باید مطالبات مردم را بخوبی به مسئولان منعکس کنند و با پیگیری مستمر در رفع موانع توسعه کوشا باشند زیرا مردم این منطقه لیاقت خدمات بهتری را دارند.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک افزود: همدلی، همراهی و تعامل شوراها با یکدیگر، مسئولان استانی و محلی می تواند موفقیت در کارها را دوچندان کند. زرآبادی به همراه اکبر رحمتی بخشدار الموت غربی از یک واحد تولید آب معدنی در شهر رازمیان هم بازدید کرد. این واحد تولیدی که تنها واحد صنعتی منطقه محسوب می شود زمینه اشتغال ۳۰ نفر از جوانان منطقه را فراهم کرده است. در این واحد روزانه ۳۰ هزار بطری آب معدنی سالم و بهداشتی تولید می شود و بزودی طرح توسعه آن با ۳ میلیون یورو اجرا خواهد شد که ظرفیت تولید تا ۳۰۰ هزار بطری قابل افزایش خواهد بود. جعفری مدیر این واحد تولیدی در جلسه ای با منتخب مردم قزوین و بخشدار الموت غربی گفت: منطقه الموت غربی کشاورزی است و این واحد تنها واحدی تولیدی است که احداث شده و در صورت تامین برق مورد نیاز و اجرای طرح توسعه قادر خواهیم بود اشتغال موجود را تا دو برابر افزایش دهیم.

وی گفت: محصول این واحد از چشمه منطقه که بهترین آب استان را دارد تامین می شود و قادریم محصولی سالم و بهداشتی و مرغوب که قابلیت صادرات را دارد تولید کنیم و اگر حمایت لازم صورت گیرد این واحد می تواند از مهاجرت جوانان نیز جلوگیری کند. جعفری اظهارداشت: ضمن تشکر از شرکت آب منطقه ای قزوین انتظار داریم آب مورد نیاز طرح توسعه این واحد تولید را تامین کنند تا بتوانیم در سالی که به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامیده شده ما نیز سهم خود را در ایجاد اشتغال و بالا بردن تولید ایفا کنیم. اکبر رحمتی بخشدار الموت غربی هم برای پیگیری تامین برق طرح توسعه این واحد قول مساعد داد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن