تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مهدى مردى است از ما، از نسل فاطمه.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802951787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار لیست فصل آینده


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: تاکید می‌شود، از سوی باشگاه پرسپولیس تاکنون هیچ مذاکره‌ای با دیگر بازیکنان برای عقد قرارداد صورت نگرفته است و چنانچه افرادی بخواهند با نام پرسپولیس برای دامن زدن به این شایعات و ایجاد حاشیه اقداماتی را صورت دهند و سراغ دیگر بازیکنان بروند این موضوع به طور جدی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

به گزارش تراز ،پندار خمالو درباره انتشار لیست ورودی و خروجی برای این تیم در فصل آتی اظهار داشت: این روزها شایعات مختلفی در اطراف پرسپولیس ساخته می‌شود و جوسازی‌هایی صورت می‌گیرد که به هیچوجه صحت ندارد و با توجه به مقطعی که در آن قرار داریم هدفمند بودن آنها آشکار به نظر می‌رسد. شایعاتی که در ارتباط با نقل و انتقالات و فهرست ورود و خروج مطرح می‌شود از جمله این موارد است در حالی که در این ارتباط، هیچ صحبتی بین سرپرست باشگاه و سرمربی تیم صورت نگرفته است. نکته‌ای که چند بار از سوی آنها نیز مورد اشاره قرار گرفت و در حال حاضر تمرکز روی مسائل مهمتر است و اقدامات لازم برای فصل آینده نیز در موعد مقرر انجام می‌شود چنانکه در جریان تمدید قرارداد با سرمربی تیم نیز چنین عمل شد.

وی ادامه داد: آقایان؛ طاهری و برانکو بارها اعلام کرده‌اند، اعتقاد راسخ دارند با عملکردی که در این فصل شاهد بودیم حصول موفقیت‌های بیشتر با این نفرات که هماهنگی و تجربه لازم را پیدا کرده‌اند میسر خواهد بود و از این رو هیچ اضطراری احساس نمی‌شود. در این شرایط نکته شائبه برانگیز برای باشگاه پرسپولیس این است که سرخپوشان با توجه به بهترین عملکرد فنی در این فصل به گواه تمام کارشناسان در میان تیم‌های لیگ برتر کمترین نیاز به ایجاد هرگونه تغییر دارند اما در ارتباط با این موضوع فقط در اطراف پرسپولیس شایعاتی منتشر می‌شود و در مورد سایر باشگاه‌ها و تیم‌ها شاهد انتشار اخبار اینگونه نیستیم!

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: در این ارتباط از هواداران فهیم و پرشور پرسپولیس درخواست می‌کنیم هیچ توجهی به اخبار و گمانه‌زنی‌های اینگونه نداشته باشند تا به این مسائل که با هدف تخریب روحیه و تمرکز سرخپوشان در شرایط حساس کنونی منتشر می‌شود، دامن زده نشود و ذهن هواداران نیز مشوش نگردد چرا که در مقطع کنونی باید تمام تمرکز و انرژی پرسپولیس معطوف به دو بازی پیش رو شود.

همچنین پیش از این برای ما محرز بود، وقتی رقبا و حریفان ببینند در میدان مسابقه و در مصاف رو در رو نمی‌توانند از عهده رقابت با تیم پر قدرت پرسپولیس برآیند به ابزارهای دیگر برای تحت تاثیر قرار دادن نتایج و اعضای تیم بر خواهند آمد.

خمارلو تصریح کرد: در همین راستا تاکید می‌شود، از سوی باشگاه پرسپولیس تاکنون هیچ مذاکره‌ای با دیگر بازیکنان برای عقد قرارداد صورت نگرفته است و چنانچه افرادی بخواهند با نام پرسپولیس برای دامن زدن به این شایعات و ایجاد حاشیه اقداماتی را صورت دهند و سراغ دیگر بازیکنان بروند این موضوع به طور جدی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

باشگاه پرسپولیس همچنین هیچ اقدام، صحبت و تصمیمی برای مشخص کردن بازیکنان مازاد نداشته است چرا که سرمربی تیم تاکید دارد عملکرد نفرات تا آخرین لحظه مورد ارزیابی قرار گرفته و پس از پایان فصل با این پیش زمینه که تیم با توجه به پیشرفت و عملکرد فنی خوبی که داشته است حفظ شود، اقدام‌های لازم صورت بگیرد.

وی در پایان اضافه کرد: اعضای تیم فوتبال پرسپولیس هم توجه لازم به این موارد و اقدامات سویی که صورت می‌گیرد را دارند و تمام توان و تمرکز خود را بر روی پیروزی در دو بازی آینده و خوشحالی هواداران گذاشته‌اند.

بدون شک هواداران هم با همدلی و شوری که همواره از آنها شاهد بوده‌ایم و بدون توجه به جوسازی‌هایی که صورت می‌گیرد، تیم را در این مسیر همراهی می‌کنند. بی‌تردید در روزهای آینده نیز اقدامات دیگری برای ایجاد مانع بر سر راه پرسپولیس صورت خواهد گرفت و از اینرو از هواداران می‌خواهیم برای دریافت اخبار رسمی و قطعی، سایت رسمی باشگاه را ملاک قرار دهند.


منبع: کاپ











زمانبندی انتشار: 13 ارديبهشت 1395 - 22:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن