تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804400872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رهبر معظم انقلاب: دفاع از فلسطين در ذات جمهوري اسلامي ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: رهبر معظم انقلاب: دفاع از فلسطين در ذات جمهوري اسلامي ايران است
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي عصر يک‌شنبه در ديدار رمضان عبدالله، دبيرکل جنبش جهاد اسلامي فلسطين و هيئت همراه...


حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي عصر يک‌شنبه در ديدار رمضان عبدالله، دبيرکل جنبش جهاد اسلامي فلسطين و هيئت همراه، در تحليلي جامع از شرايط کنوني منطقه، واقعيت تحولات جاري را تلاش جبهه غرب به سرکردگي امريکا براي تسلط بر منطقه از طريق جنگ وسيع و گسترده با جبهه اسلام دانستند و تأکيد کردند: جنگ گسترده‌اي که امروز در منطقه در جريان است، ادامه جنگي است که از ۳۷ سال پيش، بر ضد جمهوري اسلامي ايران آغاز شده است و در اين رويارويي، مسئله فلسطين، مسئله اصلي و محوري است و جمهوري اسلامي ايران همانگونه که از ابتدا، حمايت از فلسطين را وظيفه خود مي‌دانست، در آينده نيز به اين وظيفه عمل خواهد کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، رهبر انقلاب اسلامي با تأکيد بر اينکه موضع جمهوري اسلامي ايران در قضيه فلسطين، موضعي مقطعي نبوده و نيست، گفتند: از قبل از پيروزي انقلاب اسلامي و در دوران مبارزه، موضوع حمايت از فلسطين و لزوم مقابله با رژيم صهيونيستي در مواضع امام خميني(ره) به کرات بيان مي‌شد و بعد از پيروزي انقلاب اسلامي نيز حمايت از مردم فلسطين، جزو اولين کارهاي ما بود، بنابراين دفاع از آرمان فلسطين، به‌طور طبيعي در ذات جمهوري اسلامي ايران قرار دارد. حضرت آيت‌الله خامنه‌اي افزودند: انقلاب اسلامي در شرايطي به پيروزي رسيد که امريکايي‌ها در اوج اقتدار خود در منطقه بودند و همه امور در ظاهر، به نفع امريکا در جريان بود، اما انقلاب اسلامي، روحي جديد در کالبد جامعه اسلامي دميد و شرايط منطقه را به‌کلي دگرگون کرد. ايشان با اشاره به فشارهاي مختلف و گسترده‌ سياسي، تبليغاتي، اقتصادي و حتي نظامي براي به زانو درآوردن انقلاب اسلامي يا برگشت نظام اسلامي از مواضع خود، تأکيد کردند: آنچه که امروز در منطقه در جريان است، در واقع ادامه رويارويي امريکا با نظام اسلامي ايران است. رهبر انقلاب اسلامي هدف اصلي از جنگ گسترده کنوني جبهه غرب به سرکردگي امريکا بر ضد جبهه اسلامي را، تسلط بر منطقه دانستند و گفتند: بايد تحولات منطقه را از اين منظر بررسي و تحليل کرد و در اين چارچوب، مسائل سوريه، عراق، لبنان و حزب‌الله، جزئي از اين رويارويي گسترده است. حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با تأکيد بر اينکه در چنين شرايطي، «دفاع از فلسطين، نماد دفاع از اسلام است»، افزودند: جبهه استکبار تلاش گسترده‌اي به‌کار گرفته است تا اين رويارويي را «جنگ ميان شيعه و سني» معرفي کند. ايشان با اشاره به اينکه در سوريه، دولت شيعي بر سر کار نيست، خاطرنشان کردند: اما جمهوري اسلامي ايران از دولت سوريه حمايت مي‌کند، زيرا کساني که در مقابل سوريه قرار گرفته‌اند، در واقع معاند با اصل اسلام و در خدمت منافع امريکا و رژيم صهيونيستي هستند. رهبر انقلاب اسلامي، تقابل شيعه و سني را، طرحي استعماري و امريکايي خواندند و تأکيد کردند: مهم‌ترين مسئله در شرايط کنوني منطقه، شناخت صحيح دو جبهه اصلي اين درگيري گسترده و شناخت موقعيت درست خود است، زيرا اگر حد فاصل ميان دو جبهه به‌درستي شناخته نشود، ممکن است ناخواسته در مقابل جبهه اسلام قرار بگيريم.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با تأکيد بر اينکه جمهوري اسلامي ايران با چنين نگاه کلاني به مسائل منطقه، امريکا را دشمن اصلي و رژيم صهيونيستي را پشت سر او مي‌داند، خاطرنشان کردند: ايران، دفاع از قضيه فلسطين را همواره وظيفه خود مي‌داند و به انجام اين وظيفه ادامه خواهد داد. ايشان با اشاره به تحريم‌هاي گسترده و بي‌سابقه امريکا و دنباله‌روهاي او بر ضد نظام اسلامي در سال‌هاي اخير، گفتند: هدف اصلي از اين تحريم‌ها، منصرف کردن جمهوري اسلامي ايران از مسيري است که در آن قرار گرفته است، اما آنها نتوانستند به اهداف خود برسند و در آينده نيز به نتيجه نخواهند رسيد. رهبر انقلاب اسلامي تأکيد کردند: ما براساس وعده الهي معتقديم که در اين رويارويي گسترده، پيروز خواهيم شد و تا به امروز هم پيروز بوده‌ايم، زيرا دشمنان به‌دنبال نابودي جمهوري اسلامي بودند، اما اکنون نظام اسلامي نه تنها وجود دارد بلکه روز به روز در ابعاد مختلف پيشرفت کرده و در عمق، گسترش يافته است.
 
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي همچنين با اشاره به سخنان دبيرکل جهاد اسلامي فلسطين در خصوص برخي تلاش‌ها براي فشار بيشتر به حزب‌الله لبنان خاطرنشان کردند: حزب‌الله لبنان قوي‌تر از آن است که با اين اقدامات دچار آسيب شود و امروز قطعاً هراس و وحشت رژيم صهيونيستي از حزب‌الله، بسيار بيشتر از گذشته است. ايشان با تأکيد بر تحقق سنت الهي مبني بر پيروزي جبهه حق گفتند: اين پيروزي قطعي است، اگرچه فراز و نشيب، و ريزش و رويش دارد، اما وعده الهي براي ياري‌کنندگان دين خدا تخلف‌ناپذير است.

در ابتداي اين ديدار، رمضان عبدالله، دبيرکل جهاد اسلامي فلسطين، ضمن تشکر از حمايت‌ها و مواضع جمهوري اسلامي ايران در قبال موضوع فلسطين، گزارشي از آخرين تحولات نوار غزه و کرانه باختري بيان کرد و گفت: مردم غزه با وجود ادامه محاصره و سخت‌تر شدن شرايط، همچنان ثابت‌قدم و استوار ايستاده‌اند و در کرانه باختري نيز با وجود سرکوب شديد و گسترده‌ رژيم صهيونيستي، شعله‌هاي انتفاضه با همت و اراده‌ نسل جديد جوانان فلسطيني سر برآورده است. وي با تأکيد بر آمادگي‌هاي روزافزون نيروهاي مقاومت در فلسطين و توانايي‌هاي غيرقابل تصور آنان، به تحولات منطقه اشاره کرد و گفت: امريکايي‌ها و کشورهاي دنباله‌رو آنها در طراحي خود به‌ دنبال ارائه چهره‌اي غيرواقعي از جمهوري اسلامي ايران و به فراموشي سپرده‌ شدن رژيم صهيونيستي و همچنين به‌دنبال تجزيه منطقه از طريق القاي جنگ شيعه و سني هستند و بر همين اساس، فشارها بر حزب‌الله لبنان، افزايش پيدا کرده است، اما جهاد اسلامي فلسطين، ضمن شناخت صحيح از تحولات، بر حمايت از حزب‌الله و مقاومت در مقابل امريکا و رژيم صهيونيستي تأکيد کرده است.





تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن