تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه منافق اين است كه بدى اش ناراحتش نمى كند و خوبى اش او را خوشحال نمى سازد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802526721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور رئیس جمهور


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در خصوص نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فردا با حضور رئیس جمهور در شهر آفتاب افتتاح می‌شود.

به گزارش تراز ،نشست خبری تشریح فعالیت‌های فرهنگسرای کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، صبح امروز با حضور محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حامد طراحی رئیس فرهنگسرای کتاب و حجت‌الاسلام ‌و المسلمین حسن ناصری‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد. 
در این مراسم محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به آماده‌شدن شهر آفتاب برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفـت: بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فردا با حضور دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، دکتر قالیباف شهردار تهران و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر آفتاب افتتاح می‌شود. افراد زیادی سال گذشته دغدغه این را داشتند که شهر آفتاب برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آماده نمی‌شود اما این مکان فراهم شد. اولین بار است که نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از شهر تهران خارج می‌شود و امیدوارم مردم از آن استقبال کنند.
 
وی افزود: شهر آفتاب با سه سالن اصلی و بالغ بر 55 هزار مترمکعب در اختیار نمایشگاه کتاب تهران قرار می‌گیرد. امیدوارم از وسیله نقلیه عمومی به خصوص مترو برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران استفاده شود. هفته پیش مترو افتتاح شد و خودروهایی نیز از داخل نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای حمل و نقل بازدیدکنندگان آماده است. همچنین امکان استفاده از اینترنت برای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه وجود دارد.
 
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به راه‌های ورود به محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب (شهر آفتاب) برای بازدیدکنندگان شهرستانی اظهار داشت: شهرستانی‌های عزیز که از شمال و شرق به تهران می‌آیند، می‌توانند از اتوبان امام علی (ع) و از غرب از اتوبان آزادگان خود را به محل شهر آفتاب برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برسانند. امکان پارک 7 هزار خودرو هم در پارکینگ شهر آفتاب وجود دارد. 
 
صلاحی ادامه داد: هفتمین فرهنگسرای کتاب نیز فردا در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آماده بهره‌برداری می‌شود. در سال‌های قبل نیز شهرداری تهران غرفه‌هایی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران داشت اما هفت سال است که در قالب فرهنگسرا در این نمایشگاه شرکت می‌کند. امسال فرهنگسرای کتاب، در مساحت 1300 مترمربع در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به فعالیت می‌پردازد. حدود دو هزار ناشر در این نمایشگاه شرکت دارند که از آن میان، 360 غرفه به بخش دانشگاهی، 140 غرفه به بخش آموزشی و یک سالن مخصوص کودک و نوجوان در شمال شرقی شهر آفتاب و 903 غرفه به بخش عمومی اختصاص داده شده است و 27 کشور مهمان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران هستند. مهمان ویژه این نمایشگاه کشور روسیه است.
 
وی تصریح کرد: امسال هنرمندانی چون علی نصیریان، سیما تیرانداز، الهام پاوه‌نژاد و هادی مرزبان در فرهنگسرای کتاب برای کتابخوانی حاضر می‌شوند. در عین حال ما هر روز 10 تئاتر در فضای فرهنگسرای کتاب مرتبط با کتابخوانی اجرا می‌کنیم. این فرهنگسرا تمام فعالیت‌های مربوط به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را در امر کتاب معرفی می‌کند.
 
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در خصوص فاز دوم شهر آفتاب بیان کرد: فاز دوم شهر آفتاب به هتل و آپارتمان‌هایی اختصاص دارد که شرکت‌کنندگان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مدت برگزاری نمایشگاه در آن سکونت کنند. این فاز از شهر آفتاب امسال احداث نمی‌شود. شهرداری در حال رایزنی با آستان مقدس حضرت امام خمینی (ره) است.
 
در ادامه مراسم حامد طراحی مدیر فرهنگسرای کتاب با اشاره به شرکت کانون‌های ادبی شهرداری تهران در سال گذشته در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بیان کرد: امسال ظرفیت فضای فرهنگسرای کتاب برای حضور علاقه‌مندان در آن به 250 می‌رسد. همچنین امکان خرید آنلاین محصولات روزنامه همشهری در نمایشگاه کتاب امسال فراهم شده است.
 
در ادامه مراسم، حسن ناصری‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با تشریح فعالیت‌های فرهنگسرای کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار داشت: از برنامه‌های فرهنگسرای کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، می‌توان به ایجاد ایستگاه مطالعاتی، دیدار با نویسندگان، پاتوق کتاب و ثبت‌نام رایگان برای کتابخانه‌های شهرداری تهران اشاره کرد و از جمله برنامه‌های مهم این فرهنگسرا جشنواره کتاب است که از نمایشگاه کتاب تهران آغاز می‌شود و تا پایان هفته کتاب ادامه دارد. همچنین فرهنگ‌ کارت این نمایشگاه‌ به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود که هم اکنون 10 هزار فرهنگ کارت آماده است و مبلغ آن 50 هزار تومان است.



منبع: باشگاه خبرنگاران











زمانبندی انتشار: 13 ارديبهشت 1395 - 17:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن